וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה אתר הארץ המחודש באנגלית: תכני הפרימיום יוצעו בתשלום

14.5.2012 / 13:10

עמוס שוקן לעובדי הקבוצה: "איננו יודעים עד כמה הקוראים בעולם יהיו מוכנים לשלם דמי מנוי, אבל נראה לנו שעתידה של עיתונות איכותית הוא בכיוון הזה"

האתר המחודש של "הארץ" באנגלית עלה אמש לאוויר, שנתיים לאחר שעבר השקה מחודשת במסגרתה עוצב מחדש. עם השקתו, מתחיל בקבוצת הארץ מעבר הדרגתי מגלישה בחינם בתכני האתר לגלישה בתשלום עבור חלק מהתכנים. בחודש הבא תשיק קבוצת הארץ גם אפליקציית אייפד של הארץ באנגלית.

"מטבע הדברים יש במהלך זה גם חוסר ודאות", כתב מו"ל קבוצת הארץ עמוס שוקן לעובדי הקבוצה. "איננו יודעים עד כמה הקוראים בעולם יהיו מוכנים לשלם דמי מנוי, אבל נראה לנו, גם על סמך הנעשה בעולם, שעתידה של עיתונות איכותית הוא בכיוון הזה".

לרגל ההשקה מציעים בהארץ חודש ראשון בדולר אחד, ואת 11 החודשים הנותרים בשמונים דולר המקנים גישה ללא הגבלה לתכני האתר, וכן את האפליקציות לאייפון ולטאבלט.

"אתר הארץ באנגלית, שקיים כבר שנים לא מעטות, הקנה לנו מוניטין בינלאומיים והפך אותנו למקור מידע ופרשנות הכרחי לכל מי שמתעניין בישראל", כתב שוקן. "כחלק מתכנית סדורה לשדרג את הנוכחות שלנו במרחב הדיגיטלי, ולעשותה מרכזית בפעילות שלנו וגם מקור הכנסה, החלטנו בשנה האחרונה שהתוכן באנגלית יהיה הראשון שיוצע גם באייפד, ושנבקש דמי מנוי מן הקוראים בו ובפלטפורמות הדיגיטליות האחרות".

את אתר "הארץ" באנגלית עורכת רותי זוטא, והיא מונתה לתפקיד לפני חצי שנה. זוטא החליפה בתפקידה את שרה מילר.

אתר "הארץ" באנגלית הוקם בשנת 1998, ולפי נתוני קבוצת הארץ הוא זוכה לכ-200 אלף גולשים ייחודיים ביום ולכשני מיליון בחודש. באתר מוסרים כי מדובר במקור החדשות הישראלי המוביל בקרב יהודי התפוצות, ובמקור החדשות הישראלי המצוטט ביותר בידי אתרים ועיתונים אחרים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully