וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תני גולדשטיין עוזב את ynet

21.5.2012 / 22:16

הכתב הכלכלי של ynet החליט לפרוש בשל סיבות אישיות. גולדשטיין עמד במרכז המאבק בין האתר לבין ארגון העיתונאים אשר דרש להחזירו לעבודה כשפוטר לפני כשלושה חודשים

תני גולדשטיין, הכתב הכלכלי של ynet אשר פיטוריו עמדו במרכז המאבק של ארגון העיתונאים באתר, החליט לפרוש מתפקידו. כזכור, לפני כחודש פסק בית הדין לעבודה כי הנהלת האתר מחויבת להחזירו לעבודה. גולדשטיין נמנה על ארבעה עיתונאים באתר שהיו חלק מהקמת ועד העובדים בו, ונוסף אליו עזבו את ynet עורכת דף הבית, אריאלה גינסלב, שהתפטרה ויהונתן זילבר שפוטר. הכתב הרביעי שזומן לשימוע שלפני פיטורים היה בועז פיילר, והוא הושב לעבודתו ביוזמת הנהלת האתר.

"שוכנענו כי השארת הפיטורים על כנם, תביא לפגיעה חמורה בהתארגנות העיתונאים ב-ynet, יש להורות על חזרתו של גולדשטיין לעבודה", כתבו השופטים בפסק הדין בעניינו.

עוד הוסיף בית הדין אז כי "מהלך של התארגנות ראשונית במקום העבודה הוא מהלך קשה ולא פשוט עבור העובדים. הוא מלווה בחששות טבעיים מפני הלא נודע, מתגובת המעביד, משינוי במארג יחסי העבודה, בתנאי העבודה או באווירה במקום העבודה. עצירת הצטרפות העובדים לארגון, על רקע כל הצעדים שננקטו ב-ynet מאז יום 9/2/12, לרבות ההחלטה לסיים את עבודתו של גולדשטיין - חבר בוועד הפעולה ופעיל בהתארגנות, היא ביטוי לחששות אלה".

גולדשטיין, אשר יסיים בכך תשע שנים באתר, למעשה הגיש את התפטרותו כבר לפני מספר שבועות אך חזר בו. מאז שב לאתר פתח גולדשטיין במגעים עם ההנהלה בדבר נסיבות עזיבתו, ועתה, כאמור, נתחם בין הצדדים חוזה פרישה המסדיר את עזיבתו. לפי ההסכם, גולדשטיין יעזוב את ynet באופן מיידי. בעבר ניהל מגעים עם משרד יחסי הציבור של מוטי מורל, והוא העיד בעבר כי מזה זמן רב שהוא שוקל לעזוב את עולם העיתונות.

גולדשטיין אמר הערב בתגובה לוואלה! ברנז'ה כי "זה נעשה מבחירה, מסיבות אישיות שלי וכדי להתקדם אחרי תשע שנים ב-ynet. זה לא קשור לפרשת הוועד, לפיטורי ולחזרתי לעבודה".
טרם התקבלה תגובת ynet לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully