וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום בתביעה נגד הארץ: "הכתב הפלילי בדה מדמיונו אירוע"

25.5.2012 / 13:58

לטענת התובע, אשר הוזכר בכתבה אודות עבריין, הכתב לא פנה אליו לבקשת תגובה למרות ששמו עלה בה וכעת הוא דורש פיצוי כספי ופרסום התנצלות. הארץ: "נבדוק את הדברים לעומקם"

כתבה של כתב הפלילים של עיתון "הארץ" יניב קובוביץ אשר עסקה בעבריין זיו דגו עוררה את זעמו של אחד האנשים המוזכרים בה כמקורב אליו, צביקה שעשע, ועתה הוא מאיים לתבוע את העיתון. ב"הארץ" אומרים כי יבדקו את הדברים לעומקם.

שעשע טוען כי קובוביץ המציא את הסיפור אודותיו אשר הופיע בכתבה – וכל זאת על מנת "לעשותו מטרה לשנאה", כך לפי מכתב ששלח עורך דינו למערכת העיתון. שעשע טוען כי הכתב מעולם לא פנה אליו לבקשת תגובה למרות ששמו עלה בכתבה וכעת הוא דורש פיצוי על סך 100 אלף שקלים ופרסום התנצלויות באתר האינטרנט של "הארץ" ובעיתון המודפס.

כתבתו של יניב קובוביץ פורסמה בתחילת חודש אפריל, ושרטטה את הפרופיל של זיו דגו, עבריין סמים צעיר בן 28 הפועל באזור רחובות. בכתבה מוזכר מקרה בו עוכב דגו ערב אחד על ידי בלשי ימ"ר כאשר שהה עם מקורבו צביקה שעשע. האחרון, כך לפי הכתבה, החזיק בתיקו אקדח עם כדור בקנה – אך זרק אותו על דגו וכך הפליל אותו באחזקת נשק.

"מר קובוביץ בדה מדמיונו את האירוע לעיל", מכחיש שעשע את המצוין בכתבה, באמצעות עורך דינו דרור כהן. "האירוע מעולם לא התרחש, שעשע מעולם לא נעצר עם מר דגו, לא נעצר שבחזקתו אקדח ובטח שלא הפליל אותו בעבירה המפורטת בכתבה".

"נראה כי קובוביץ רוצה לבסס את עצמו ככתב פלילי בכיר והוא בחר לעשות זאת בזדון תוך רמיסת שמו של שעשע והשפלתו", הוסיף עו"ד כהן במכתבו לעיתון, וקבל על כך שקובוביץ לא יצר קשר עם שעשע על מנת לקבל את תגובתו למתואר בכתבה.

יניב קובוביץ בחר שלא להתייחס להכחשתו של שעשע את האמור בכתבה. מעיתון "הארץ" נמסר בתגובה כי "עם קבלת המכתב הפנייה תטופל כמו כל פנייה אחרת, והדברים ייבדקו לעומקם בטרם נגיב לעצם העניין".

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully