וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבן הבא של הקיצוצים בערוץ 10: לא תשודר עונה נוספת של טריני וסוזנה

7.6.2012 / 11:32

אחרי "השבוע" ו"לעוף על המיליון" הגיע תורה של הפקה נוספת לשלם את המחיר. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ עצרו את הצילומים של תוכנית האופנה שהייתה בשלבי ליהוק מתקדמים

שבוע לאחר הפצצה שהטיל מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי בהודעת הפרישה מתפקידו, ובערוץ ממשיכים להדק את החגורה, גם בתחום ההפקות המתוכננות. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בכוונת הנהלת הערוץ לבטל בשלב זה את הפקת העונה השנייה של "טריני וסוזנה" שהייתה בימים אלה בשלבי ליהוק מתקדמים. את הסדרה מפיקה עבור הערוץ חברת "אבוט-המאירי", המפיקה עבורו גם את "היפה והחנון" ו"הישרדות VIP".

העונה הראשונה של "טריני וסוזנה" כללה תשעה פרקים, וממוצע הרייטינג שלה עמד על כ-13% והביא לשביעות רצון בערוץ 10 שהזמינו עונה שנייה כבר במאי של השנה שעברה. לאחר דחייה כוללת בהפקות הערוץ שנבעה ממצוקה תקציבית הוחלט להתחיל בהפקה ומרבית ההשקעה הכספית בתכנית כבר נעשתה, אולם כעת, כאמור, מסתמן כי הנהלת הערוץ תבטל את הצילומים המתוכננים. בהמשך היום צפויה להיערך ישיבה של מנכ"ל ערוץ 10 בפועל יואב הלדמן עם ראשי חברת ההפקה.

ההחלטה על ביטול הצילומים מצטרפת להחלטות נוספת על קיצוצים בפרוגרמינג, ובהן הקטנת היקף העונה הקרובה של התכנית "לעוף על המיליון" שמתחילה להצטלם בשבוע הבא, ואותו מפיקה עבור הערוץ חברת "יולי-אוגוסט הפקות". גורם בהפקה סיפר לוואלה! ברנז'ה כי מספר התכניות שאותו הזמין הערוץ מהחברה הוקטן בארבעה תכניות לפחות.

לקראת סוף השנה שעברה נקלע ערוץ 10 למצוקה תקציבית קשה שנגרמה עקב ירידה בהכנסות מפרסום והמשבר שפקד את תעשיית הטלוויזיה לאחר המחאה החברתית בקיץ והקפאת קמפיינים פרסומיים. חובו של ערוץ 10 למדינה עומד על 45 מיליון שקלים אותם עליו להשיב עד לסוף השנה הנוכחית. כניסת משקיע חדש לערוץ תלויה בשינוי חקיקה שיביא לדחייה נוספת של החובות או המרתם במחויבות תוכן.

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.


david_a@walla.net.il

עוד בנושא:
הרשות השנייה אישרה את בקשת ערוץ 10: "השבוע" תרד מהאוויר
רגשות מעורבים בערוץ 10: "'השבוע?' לא זו התכנית שצריך לצאת עליה למלחמה"
"יצירת תקדים בו דירקטוריון מתערב בשיקול עיתונאי - נורת אזהרה לכולנו"

סיקור מיוחד: משבר בערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully