וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אולפני JCS: "מדיניות החברה היא לקדם עובדים על פי הכישורים בלבד"

13.6.2012 / 11:06

חנני רפפורט מגיב לכתב התביעה שהגיש משרד התמ"ת נגד אולפני הבירה על רקע חשש לאפליית נשים על רקע מגדרי: "הנתונים הם מסולפים ומתעלמים מהצמצומים שנעשו בחברה כולה"

חנני רפופורט, מנכ"ל חברת אולפני הבירה ירושלים מקבוצת JCS התייחס אתמול (שלישי) לתביעה שהוגשה נגד החברה על ידי משרד התמ"ת, ובה נטען כי JCS נוקטת במדיניות מפלה נגד נשים ומדירה באופן שיטתי את העסקתן וקידומן של נשים, ובמיוחד מופלות בחברה אימהות לילדים קטנים. לפי משרד התמ"ת, האפליה בחברה באה לידי ביטוי בפיטורי עובדות בשל אמהותן, פגיעה בתנאי העסקתן ושכרן ואי קבלה לעבודה של אימהות.

"הנתונים שהובאו בכתב התביעה הם מסולפים, מגמתיים ומעוותים, ומתעלמים מהצמצומים הנרחבים שבוצעו בשנים האחרונות בחברה כולה – הן גברים והן נשים, הן רווקות והן אמהות לילדים", טען רפופורט, השוהה בימים אלה בחו"ל, במכתב ששלח לעובדי החברה, ושהגיע לידי וואלה! ברנז'ה.

"מדיניות החברה היא לקדם עובדים על פי הכישורים בלבד!", כתב לעובדים במכתבו, ובו טען כי הנציבה מטעם משרד התמ"ת בדקה נתוני שכר של מספר בודד של עובדים, "המשמשים בתפקידים שונים לחלוטין ועל בסיס זה טוענת כעת לפערי שכר בחברה כולה".

בסיום, תקף רפופורט את שלוש עובדות החברה שהגישו את התלונה למשרד התמ"ת. "לאותן שלוש גיבורות אלמוניות לכאורה; איך הרגשתן הבוקר כשקראתן את העיתונים הבטתן במראה הישרתן מבט וחייכתן בסיפוק. האם נזכרתן באותן פעמים שצלצלתן אלי לבקש עזרה כזאת או אחרת, כי הילד חולה. אמא חולה או אב שזקוק לליווי לרופא. ואני, מיד איחלתי רק בריאות ואריכות ימים, או באותן פעמים שהצעתי שנהג יבוא עם הרכב שלי ויקח ויביא ויעזור אם צריך, זוכרות?!".

"זוכרות את הימים הארוכים שהיו כשביקשתן עזרה, כשטעיתן וכיסינו על הטעות, וויתרנו והבטחנו שהכל יהיה בסדר, אנחנו הרי משפחה, משפחת JCS. מה אתן רואות הבוקר במראה!?", כתב רפופורט.

ב-JCS מסרו אתמול בתגובה להגשת התלונה כי "הקבוצה דוגלת בשוויון בין המינים, בקידום כל אדם לפי כישוריו. הקבוצה מעסיקה נשים רבות, כולל אימהות, מעודדת עבודת נשים אצלה, מאפשרת לנשים לעבוד ולהתקדם ויוצרת עבורן תנאים נוחים. בשנים האחרונות חלה ירידה משמעותית במספר עובדי הקבוצה. הקבוצה העבירה נתונים לנציגות לפיהן בשנים 2010 – 2003 חלה ירידה במספר זהה של גברים ונשים. כמו כן הקבוצה העבירה נתונים רבים לנציבות המסבירים בפירוט את פערי השכר בין העובדים השונים אצלה, הן גברים והן נשים".

  • עוד באותו נושא:
  • אולפני JCS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully