וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס לקשת על שידור סצנת סקס בתוכנית "אנשים"

13.6.2012 / 21:08

במהלך ראיון עם השחקנית גילת אנקורי על התוכנית "תנוחי" הוקרנה סצנה מהסדרה ובה נראית דמותה מקיימת יחסי מין. בעקבות השידור נטלה הרשות השנייה מהזכיינית דקות פרסום

שידור של סצנת סקס בשעות הערב, גם אם הדמויות בה לבושות, עלול לעלות לזכיין המשדר בדקות פרסום, כך למדה זכיינית ערוץ 2 קשת. בתכנית "אנשים" המשודרת בערוץ 2 בשעות העקב המוקדמות נערך ראיון עם גילת אנקורי, אחת מכוכבות הסדרה "תנוחי" המשודרת ב-HOT. במהלך הראיון הוקרנה סצנה מהסדרה ובה נראית הדמות שאנקורי מגלמת, כשהיא מקיימת יחסי מין ודמותה של חנה לסלאו כשהיא משתמשת בקוקאין. הדימויים הביאו לתלונות על זכיינית ערוץ 2 קשת, ששידרה את הסצנות בשעות בהן צופים בטלוויזיה ילדים. התכנית "תנוחי" משודרת ב-HOT בשעה עשר בערב.

בעקבות התלונות שהתקבלו אצלה פתחה לשכת נציב פניות הציבור ברשות השנייה בבירור במהלכו פנתה לנציב פניות הציבור בקשת, גיל גרינברג. בתגובתו של גרינברג אשר צורפה לתשובת הרשות למתלונן הוא עמד על כך שלא היה כל פסול בשידור סצנת יחסי המין - שכן הדמות הייתה לבושה בכותונת לילה. "אנקורי הזכירה ביוזמתה את אותה סצנה, ששניות בודדות ממנה הובאו בכתבה. חרף מצג של קיום יחסי מין לכאורה, השחקנית הייתה לבושה בכותנת לילה, כך שהמובאה מתוך הסדרה לא כלל תמונות בלתי ראויות", כתב גרינברג והוסיף: "במהלך הריאיון הסבירה אנקורי שלמרות גילה היא מרגישה מאוד שלמה ונינוחה עם עצמה, מסר שבפני עצמו יכול להוות דוגמא לנשים רבות".

ברשות השנייה כאמור לא קיבלו את ההסבר של קשת, והודיעו למתלונן כי בעקבות פנייתו פתחה הרשות השנייה בהליך של הפרה כנגד הזכיינית, ונקבעה לה סנקציה של נטילת דקות פרסום.

"אני סבור כי על הזכיינים המשדרים לגלות רגישות גדולה יותר ולנקוט במשנה זהירות בפיקוח על התכנים המשודרים בשעות בהן צופים ילדים", כתב נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב. "ניתן היה במקרה זה לנהוג באיפוק ולא לשדר את הקטע הפרובוקטיבי בשעת ערב מוקדמת, הגם שהשחקנית בעצמה דיברה עליו מן הסתם מתוך רצון לקדם את הסדרה בה היא משתתפת".

ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אישרו את הפרטים. מקשת נמסר בתגובה: "במסגרת כתבה של 'אנשים' על השחקנית גילת אנקורי, היא ציינה את יחסה השלם לגילה והזכירה את הסצנה המדוברת. שודר קטע קצרצר בן כמה שניות בו השחקנית הייתה לבושה, ולא היה בו אלא הומור עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully