וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקור ראשון" מתרחב: בונה דסק חדשות עצמאי באינטרנט

21.6.2012 / 11:00

בחודשים האחרונים בונים במערכת "מקור ראשון" דסק אינטרנט שיהווה בסיס להקמת אתר חדש תחת השם ”ראשון”, שיעלה לאוויר בעוד כחודש

עיתון "מקור ראשון", המכוון לקהל הדתי-לאומי מקים אתר אינטרנט חדש אשר בדומה לאתרי חדשות אחרים - ייהנה מדסק חדשות עצמאי, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בחודשים האחרונים בונים במערכת העיתון את מערכת האתר החדש, אשר ייקרא "ראשון" ויעלה לאוויר בעוד כחודש, ומערכת האתר תמוקם בבניין מערכת העיתון. כיום אתר העיתון מציג רק את התכנים המודפסים, והוא סובל מעיצוב מיושן ומיעוט גולשים.

עוד נודע כי לצד הקמת דסק אינטרנטי ירחיבו ב"מקור ראשון" גם את תחום המגזינים וכי מגזין התרבות של העיתון, "מוצש", יורחב. במערכת העיתון אומרים שהמטרה בהרחבת המגזין הוא פנייה לקהל של משפחות צעירות, אשר "לאחרונה רשמו עלייה יפה בקרב מנויי העיתון", כך לפי גורם במערכת.

הרחבת "מוצש" באה מספר שבועות לאחר השקתו של מוסף חדש בשם "ברקוד", אשר אותו עורך אלעד טנא, מייסד ועורכו לשעבר של ערוץ ynet יהדות אשר פרש מהאתר אחרי תשע שנים. טנא עורך גם את "מוצש".

ההתרחבות של "מקור ראשון" באה לצד שינויים ארגוניים, אשר לצד העברת משרדי המערכת לירושלים כללה גם פיטורי עובדים. כ-40 איש פוטרו מהעיתון, מתוך 450 איש שהועסקו בו, וצעדי התייעלות וקיצוצים הופעלו על פעילות המערכת. לפני ארבע שנים אף נאלצה הנהלת העיתון להתמודד עם הגשת פירוק שהוגשה על ידי העובדים לבית המשפט, וצעדי ההתייעלות שהופעלו כללו איחוד של החטיבה העסקית על מערכת העיתון לצד שינויים בשדרת ההנהלה וקיצוצים בהוצאות.

בתחילת השנה פרש מתפקידו כמנכ"ל מקור ראשון דוד שריקי, בתום 11 שנים בעיתון. במקומו מונה לתפקיד שגיא הראל אשר הוביל כמה מהלכים בעיתון בהם מעבר עובדי החברה לגן הטכנולוגי בירושלים והשקת המוספים החדשים. על פי סקר TGI האחרון עומדת כמות החשיפה של מקור ראשון על 3.5%, לעומת 2.5% בסקר הקודם.

עורך "מקור ראשון", שלמה בן צבי, אישר את הפרטים ומסר: "אנו מתכוננים לקראת עליה של אתר אינטרנט חדשותי שיהווה אתגר חשוב עבורנו ויעמיד אותנו בשורה אחת עם אתרי החדשות המובילים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully