וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משיקה שירות VOD חדש לצפייה חינם

27.6.2012 / 15:44

החברה רכשה זכויות שידור של סרטים, סדרות ותוכניות טלוויזיה מספקי התוכן הגדולים בארץ ובעולם. ההשקה תלווה בקמפיין אינטרנטי בהיקף של כמיליון דולר

אתר וואלה! השיק היום (רביעי) את ספריית הווידאו האינטרנטית החינמית הגדולה בישראל. השירות החדש מציע חוויית "קרוס פלטפורם" מתקדמת - הוא זמין לצפייה חינם במחשב ומרבית התכנים זמינים לצפייה גם באמצעות אפליקציות ייעודיות להורדה חינם בסמארטפון (אייפון ואנדרואיד), בטאבלט (אייפד) ובטלוויזיות החכמות של LG וסמסונג. ההשקה תלווה בקמפיין אינטרנטי בהיקף של כמיליון דולר.

מאגר תכני הווידאו הקיים בשירות כולל אלפי שעות וידאו איכותיות של יצרני תוכן מהמובילים בתחומם לצפייה חופשית, בכל זמן ועת לכלל גולשי האינטרנט:

ספריית סרטים - כאלף סרטים במגוון ז'אנרים כגון דרמה, קומדיה, פעולה, ישראלי, בוליווד ועוד. בין הסרטים: "מיליון דולר בייבי", "כנופיות ניו יורק", "מונסטר", "על פי חוקי המשיכה", "להסתדר בחיים ולהישאר נשוי", "בנקוק מסוכנת", "הנוקם", ועוד רבים אחרים המתווספים מדי יום לשירות.

ספריית סדרות – אלפי פרקים ועונות שלמות של סדרות טלוויזיה מהארץ מחו"ל. בין הסדרות ניתן למצוא את "פלורנטין", "אהבה זה כואב", "החמישיה הקאמרית", "הבורגנים", טלנובלות מערוץ "ויוה" ועוד.

ספריית ילדים – תכניות וסרטים לילדים של מותגי תוכן כדוגמת "ניקלודיאון", "ג'וניור", "פאוור ריינג'רס", "בראץ" ו"בייבלייד".

ערוצים – תכנים מערוצי טלוויזיה מובילים כגון MTV", "FTV", "ביוגרפיה", "היסטוריה", "החיים הטובים" ואחרים נוספים.

מוזיקה – הופעות חיות של מיטב הזמרים: איימי וויינהאוס, אדל, ריאנה, קולדפליי, בוב מארלי, רדיו הד ועוד.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "אנו גאים להשיק היום את אתר הסרטים הגדול בישראל - זהו האתר היחיד בישראל המציע שירות של צפייה ישירה בסרטים באופן חוקי ללא תשלום. אנו ממשיכים לפעול ולהוביל את שוק האינטרנט הישראלי בתחום החשוב והצומח של תכני וידאו, כאשר השירות החדש מאפשר לנו להציע שפע של תכני וידאו איכותיים לגולשים בכל המסכים, ומלאי של מוצרי פרסום אפקטיביים ומפולחים בווידאו למפרסמים".

ירון בן חורין, מנהל תחום ה-VOD בוואלה!: "שירות ה-VOD של וואלה! הינו בין המפותחים והמתקדמים בעולם בכמות ורמת התוכן שהוא מציע לקהל ללא תשלום. אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את היצע התכנים וכמו כן את הפלטפורמות בהן ניתן לצרוך את התוכן".

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully