וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת ידון בהסכמי השכר - העיצומים ברשות השידור יושעו

2.7.2012 / 15:08

כתוצאה מהתחייבויות יו"ר רשות השידור אמיר גילת להיפגש עם נציגי אגודת העיתונאים המשבשים את שידורי קול ישראל מזה כשבועייים, בשלב זה יופסקו העיצומים עד לקיום הפגישה

התקדמות במגעים בין הנהלת רשות השידור לבין אגודת העיתונאים המשבשים את שידורי קול ישראל מזה כשבועיים במחאה על הרעה בתנאי השכר שלהם. לוואלה! ברנז'ה נודע כי יו"ר רשות השידור אמיר גילת נעתר לדרישתם של ראשי האגודה להיפגש עמם ולדון בהסכמי השכר, זאת לאחר שנציגי העובדים הופיעו אמש, באופן לא מתוכנן, בפני הוועד המנהל של רשות השידור. כתוצאה מהתחייבויותו זו, בשלב זה יופסקו העיצומים עד לקיום הפגישה שתיערך בעוד יומיים.

בשבוע האחרון השביתה אגודת העיתונאים בירושלים את שידורי קול ישראל לסירוגין. בין היתר הושבתו מבזקי חצי, התכניות "הכל דיבורים", "סדר יום" וקוצרו מהדורת חדשות.

כזכור, עובדי רשות השידור, אשר הכריזו על סכסוך עבודה עם הנהלת הרשות, טוענים כי ההנהלה החליטה על שורת צעדים שהביאו לפגיעה בהם כגון קיצוץ בשעות נוספות, הוצאת הפקות סיטונית לגורמי חוץ, קבלת עובדים חדשים ללא בקרה ותנאי סף על חשבונם של עובדים ותיקים, כמו כן שינויים בלתי מוסברים בתכניות שידור. אגודות העיתונאים של רשות השידור דורשות העלאת שכר עובדי הרשות ב-12%, שהם פיצויי השחיקה שניתנו לעובדי מדינה ב-2008.

בהנהלת רשות השידור מוסרים, מאז החלו העיצומים, כי "הנהלת רשות השידור פועלת בכל כוחה כדאי ליישם את הרפורמה במועד שנקבע והיא תומכת במתן תוספות השכר המגיעות לעובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully