וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה גיליונות בלבד לאחר ההשקה: שינויים נוספים צפויים במוסף הארץ

5.7.2012 / 16:17

עם המעצב החדש, מגיעה גם תפיסה עיצובית חדשה: הלוגו החדש של מוסף הארץ יוסר, ושערו יהיה דומה יותר לזה של ”גלריה”. גם בפונטים צפוי שינוי

שלושה גיליונות בלבד הודפסו בעיצוב והפורמט החדשים של מוסף הארץ, אולם המוסף שיופץ בסוף השבוע הנוכחי כבר הספיק לשנות שוב את עיצובו. מי שהיה אחראי על מהפכת העיצוב האחרונה בשורות העיתון הוא גל ורטמן, שהודיע על פרישה מתפקידו בשבוע שעבר. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, את מקומו תפס, בחזרה, ערן וולקובסקי. יחד עם יניב פרימק, המשמש מעתה לצדו בתפקיד, נערכים בימים אלה שינויים בכמה מהמהלכים העיצוביים שהוביל ורטמן.

העיצוב החדש של מוסף הארץ, שכלל לצד שפה עיצובית חדשה גם פורמט טבלואיד חדש והדפסה על נייר איכותי מהנייר הסטנדרטי, גרר לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות. כמה עשרות אנשים, חלקם עובדי העיתון, אף הצטרפו לדף פייסבוק תחת השם "מוסף הארץ החדש – זה לא מגיע לנו", ובו פורסמו פראפרזות על הקמפיין שליווה את העיצוב החדש ועל המהלך השיווקי שלו.

השינוי הראשון שהוביל וולקובסקי במוסף, עם עזיבתו של ורטמן, הוא שינוי האלמנט הוויזואלי המרכזי ביותר בשער, הלוגו המחומש. לוואלה! ברנז'ה נודע כי הלוגו החדש יוסר החל מהשבוע, ושער המוסף יהיה דומה יותר לזה של מוסף גלריה שגם הוא עבר לאחרונה לפורמט טבלואיד. שינוי נוסף הוא השימוש בפונטים בהם נעשה שימוש במוסף, ושערו יהיה עמוס פחות מבחינה ויזואלית ומינימליסטי. "זה רק שינוי ראשון שמתכנן וולקובסקי, בלי לבזבז זמן מהעזיבה של ורטמן", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בעיתון הארץ. "גם העיצוב של גלריה יעבור בקרוב שינויים עיצוביים נוספים".

במקביל, משיקים כעת בעיתון הארץ את פרויקט "עיתון חי" שמטרתו ליצוק תוכן נוסף לתכני המוסף. במסגרת הפרויקט, הפתוח לקהל הרחב, יתקיימו בנמל תל אביב מפגשים בהנחיית עיתונאי 'הארץ', שיראיינו, ישוחחו וירחיבו כתבות מתוך המוסף יחד עם מרואיינים נבחרים. הפרויקט שיחל היום (חמישי) יתקיים במהלך חודשים יולי ואוגוסט בימי חמישי בין השעות 18:00-20:00, ליד "בית בנמל", נמל תל אביב.

"אנו מקבלים תגובות רבות על המוסף החדש ותכניו", מסר עורך העיתון אלוף בן. "על מנת לאפשר לקוראינו לקחת חלק פעיל בתכנים ולשאול שאלות, ועל מנת להרחיב את קהל השומעים של המוסף החדש, החלטנו "להחיות" את תכני המוסף. מפגשי העיתונאים שיערכו בפני הקהל הרחב, יאפשר לשומעים להיות מעורבים בראיון, לקבל תשובות מהמרואיינים עצמם, ואף לדון בסוגיות שעולות".

במסגרת זו, היום תראיין העיתונאית נטע אחיטוב את ערן שדה ורונית תמיר, שהשתתפו בכתבת מוסף 'הארץ' שעסקה בהורים המתנגדים לערוך ברית מילה לילדיהם ועוררה עניין רב. לאחר מכן יראיין עידו קינן את דוד ולצר, אודות ספרו "ספר הטוויטים", מתוך כתבה שתתפרסם במוסף הקרוב.

טרם התקבלה תגובת הארץ.

עוד בנושא:
בתום 3 שנים: עורכת מגזין "דה מרקר" סיון קלינגבייל פורשת מתפקידה
עובדי הארץ מכנסים דיון חירום: "הסרט האמיתי כבר התחיל, והוא לא קל לצפייה"
היסטוריה בשוקן: מוסף "גלריה" יעבור לפורמט טבלואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully