וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כרמל שאמה-הכהן: "חשש ממשי שקשת חורגת מתנאי הזכיון"

11.7.2012 / 15:21

יו"ר ועדת הכלכלה תקף בחריפות את הזכיינית, בהמשך לטענות הזכיינית המתחרה "רשת" באשר לשימוש של "קשת" בערוץ 24

"קיים חשש ממשי שזכיינית ערוץ 2 חורגת מתנאי הזכיון שלה", כך אמר היום (רביעי) יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד), בהסבירו את ההחלטה לזמן את זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת לדיון בוועדה. זאת, בהמשך לתלונה בנושא של הזכיינית רשת שנשלחה לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

לטענת רשת, קשת מנצלת את ערוץ המוזיקה 24 שברשותה ואת ערוץ 20 בו היא משדרת את "האח הגדול" על מנת לפגוע בשידורי רשת. לטענת אנשי רשת, מדובר בהפרה של תנאי הזכיון של קשת, אשר פוגעת בפעילותה גם בחברת החדשות של ערוץ 2 ובמותג ערוץ 2 עצמו. עוד טוענת רשת, כי בימי השידור שלה קשת משבצת מולם בערוץ 24 את התכניות המוצלחות ביותר שלה כגון "אייל גולן קורא לך" שקיבלה ממוצע של 3.9%, ובימי השידור של קשת שודרו בערוץ 24 בעיקר קליפים ושידורים חוזרים. "זמן הפרסום בערוץ 24 היה נמוך ברבעון הראשון של השנה באופן משמעותי בימים שבהם רשת משדרת על מנת לפגוע בתכניותיה ולמנוע 'זליגת צופים' לערוץ 2", אומרים ברשת. לאחרונה השיקה קשת לוח שידורים חדש בערוץ 24 בעלות של עשרה מיליון שקלים.

"די במכתב התלונה הקשה של רשת כנגד קשת בכדי לבסס צורך מיידי בדיון, אך לשולחן יו"ר ועדת הכלכלה הגיעו בחודשים האחרונים נתונים מצטברים שמעלים חשש ממשי שקשת חורגת מתנאי הזיכיון והחוק", מסר הבוקר ח"כ שאמה-הכהן. "די לנו בסכנה המרחפת מעל ערוץ 10 ולכן חובה עלינו ששוק השידורים יתנהל בצורה סבירה והגונה ולא בכוחנות ואלימות מניפולטיבית. מעבר לכך, הרשות השנייה כפופה לביקורת ועדת הכלכלה והוועדה תבקש לשמוע מה דרך הטיפול שנבחרה לטיפול בתלונה". הדיון בכנסת נקבע ליום שלישי הקרוב.

תגובת קשת לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully