וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט התנצל - איגוד הכדורסל ביטל ההליכים המשפטיים

19.7.2012 / 12:24

"הערוץ ורון קופמן מצרים באם הדברים הובנו שלא בכוונתם", כתבו בערוץ הספורט לאיגוד על התבטאויותיו של הפרשן, כך במכתב פנימי שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה

הסוף להשתלחויות? ערוץ הספורט מתנצל בפני איגוד הכדורסל על התבטאויות של פרשן הספורט רון קופמן, שדר התכנית "יציע העיתונות", כנגד בעלי תפקידם באיגוד. בין קופמן לבין האיגוד שורר דם רע מזה כמה שנים – ובמגוון הזדמנויות תקף קופמן את האיגוד ואת אנשיו בחריפות. בעבר איים איגוד הכדורסל בשתי הזדמנויות כי יגיש תביעות נגד הערוץ ונגד קופמן בסכום כולל של יותר מ-6 מיליון שקלים, זאת בגין דברים קשים שאמר שדר הספורט. כעת מתנצלים בערוץ הספורט על הדברים ומתנערים מדבריו של קופמן, ובעקבות כך בוטלו ההליכים המשפטיים שהתנהלו נגדו מטעם איגוד הכדורסל.

כך למשל כשהתייחס קופמן לפרשת בנק ההשקעות של מוני פנאן, מנהל מכבי תל אביב בכדורסל, הוא האשים שופטים בקבלת שוחד ובהשקעת כספים בבנק של פנאן. באיגוד טענו אז כי הדברים מהווים לשון הרע ונאמרו שלא בתום לב. בהזדמנות אחרת, לאחר פרסום ב"הארץ" על כך ששחקני נבחרת ישראל בכדורסל הימרו בקזינו בעת ששהו בחו"ל, תקף קופמן את דובר האיגוד מוטי אקסמיט שהכחיש את הדברים וכינה אותו "שקרן במוסד ציבורי, רמאי מדופלם". יצוין כי גם מחוץ לאולפני ערוץ הספורט תקף קופמן את איגוד הכדורסל – כך למשל בתכניתו ב"רדיו ללא הפסקה", כינה את יו"ר האיגוד שי שני "איש מאוס וחסר אישיות".

באיגוד הכדורסל טענו בעקבות הדברים כי במשך חודשים ארוכים הם סובלים ממתקפות מצד קופמן "ללא כל טיפול מערכתי של אותם המערכות המעסיקות את האיש". בעבר כינו את התנהלותו "מסע השמצות חסר כל רסן וחסר תום לב, מתוכנן ומתוזמן היטב על-ידי ערוץ טלוויזיה ארצי, שהחליט לעשות שימוש שלא כדין בכוחו התקשורתי תוך שהוא מסמן לעצמו מטרה".

כעת בערוץ הביעו התנצלות רשמית. "אנו מבקשים להבהיר כי בדברים ובמיוחד באופן בו נאמרו לא הייתה כל כוונה להטיל דופי כלשהו ביושרם האישי ובשמם של בעלי תפקידים ונושאי משרה באיגוד הכדורסל, כמו גם ביושרם האישי של שופטי הכדורסל", כתבו בערוץ הספורט לאיגוד במכתב פנימי שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "ערוץ הספורט ורון קופמן מצרים באם הדברים הובנו שלא בכוונתם, ובאם אם מי מבעלי התפקידים באיגוד נפגע מהם – אנו מתנצלים על כך", לשון המכתב.

רון קופמן בחר שלא להתייחס לדברים. טרם התקבלה תגובת הצדדים לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully