וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

?סגרו לקרן את המיקרופון"

25.7.2012 / 9:17

תקרית נוספת באולפן "סדר יום" הבוקר: קרן נויבך הודיעה כי בתחילת השעה השנייה היא תקריא הודעה ותתייחס להשבתה של התכנית, אך על פי גורם ברדיו, בהנהלה חסמו לה את השידור

משמרת המחאה מול אולפני קול ישראל התחדשה הבוקר (רביעי) בהמשך להצהרת הנהלת רשות השידור כי תימשך ההגשה לצד קרן נויבך בתכנית ?סדר יום?. הבוקר הגיש לצד נויבך מאיר עוזיאל, וכ-20 מפגינים התקבצו מחוץ לאולפנים.

אגודת העיתונאים השביתה הבוקר את השעה השנייה של ?סדר יום?, ובמקומה שודרה מוזיקה. לקראת סוף השעה הראשונה אמרה נויבך כי בתחילת השעה השנייה היא תקריא הודעה ותתייחס להשבתה של התכנית ולסוגיית ההגשה המתחלפת, אמנם הודעה כזו לא הוקראה. גורם ברדיו אמר הבוקר כי ?סגרו לקרן את המיקרופון ומנעו ממנה להקריא את ההודעה?. עם צאתה מהאולפן הודתה נויבך למפגינים שמחאו לה כפיים. היא סרבה לענות לשאלת וואלה! ברנז?ה מדוע לא הוקראה ההודעה כמובטח.

ברשות השידור התייחסו הבוקר להחלטת אגודת העיתונאים להשבית את השעה השנייה ומסרו כי "רשות השידור מביעה צער על כך שהשידור הושבת ונפגעו המאזינים. חבל שיוזמי המהלך הזה אינם מוכנים לקבל פלורליזם בשידור ואינם מגלים סובלנות למגוון הדעות כפי שיאה וראוי לשידור ציבורי".

מיקי מירו מנהל "קול ישראל", אמר בתגובה: "ועד העובדים לא הודיע על ההשבתה על פי הכללים המקובלים ומדובר בהשבתה "פראית", על כן השידור עבר מתל-אביב להמשך שידור מירושלים. עניין ההשבתה כאמור, לא תואם עימי, כמו גם קריאת התייחסותה של קרן לעניין המנחים המתחלפים".

אגודת העיתונאים למליאת רשות השידור: "התערבו מיידית בנעשה"

בהודעה שפרסמה היום אגודת העיתונאים בירושלים היא קראה למליאת רשות השידור ולוועדות התוכן והאתיקה להתערב מיידית בנעשה ו"להציל את קול ישראל ובעיקר את רשת ב' מההידרדרות המקצועית הפוגעת קשה בחובתנו לספק שידור ציבורי איכותי", כך לשון ההודעה.

"בין הצעדים התמוהים וחסרי ההיגיון המקצועי, הדרתם של מגישים, כתבים ועורכים מתפקידיהם בנימוקים חסרי שחר, ניסיונות למנוע ממגישי תכניות הצגת פתיחים אישיים, ביטול טורי הדעה ביומן הצהריים ביום שישי, חיסולה של רצועת אחר הצהריים בהחלטות תזזיתיות חסרות פשר והתוצאה – יומן ערב מרוט, יומן ספורט גוסס, ענת דולב אבודה, ומאזינים נבוכים העוברים למקומות האחרים. המתתה של תכנית הדגל "הכל דיבורים" לאחר עזיבתו של ירון דקל, ובהיעדר מינוי של מגיש קבוע דומיננטי ואיכותי", מסרו באגודה אשר כאמור השביתה היום את השעה השנייה של התכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully