וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב קשת: חיים אתגר חוזר לזכיינית

25.7.2012 / 13:46

באחרונה ערך אתגר פיילוט לתכנית חדשה בה יתארחו עיתונאים ואנשי תקשורת. עם פרישתו מ”אנשים” עזב אתגר את הזכיינית והחל בהנחיית "לילה טוב אירופה - הספירה לאחור" בערוץ 1

אחרי סיבוב קצר ברשות השידור צפוי חיים אתגר לחזור לערוץ 2: לוואלה! ברנז'ה נודע כי באחרונה ערך אתגר פיילוט לתכנית חדשה בהגשתו, שצפויה להיות משודרת בזכיינית ערוץ 2 קשת. כזכור, אתגר נמנה בעבר עם צוות הכתבים של המגזין של קשת "אנשים" אשר ירד מהאוויר לפני מספר שבועות.

עם פרישתו מ"אנשים" עזב אתגר את קשת והחל בהנחיית "לילה טוב אירופה – הספירה לאחור", מגזין יומי ששודר בערוץ הראשון בחודשיים האחרונים אחרי מהדורת "מבט", ועקב אחר הכנותיה של להקת איזבו לתחרות האירוויזיון שתקיימה באזרביג'ן. בעתיד הוא צפוי להופיע על מסך הזכיינית גם בעונה השנייה של "בקרוב אהבה" אשר צילומיה הסתיימו לפני מספר חודשים, וכיום הוא מתארח באופן קבוע בתכניתה של דנה רון "יום חדש בקיץ" המשודרת בקשת.

אתגר שימש בעבר ככתב ועורך התרבות של חדשות 10 עד שפרש מהתפקיד לפני כשלוש שנים. הוא הנחה את תכנית הבוקר של הערוץ לצד עדן הראל עד שרצועת הבוקר הוענקה, לפני שנה, לצמד אורלי וילנאי וגיא מרוז.

התכנית החדשה, בה צפויים להתארח גם עיתונאים ואנשי תקשורת, תהיה הפקה פנימית של קשת. הזכיינית נדרשה באחרונה לערוך רענון בלוח המשדרים על מנת לעמוד במחויבויות רגולטוריות. בעוד הרשות השנייה אינה מכירה לזכיינים בעודפי הפקה מז'אנר מסוים, נאלצה קשת להסיר מלוח השידורים תכניות כמו "איזה יום" ו"אנשים" המוכרות כז'אנר תיעודי וז'אנר מיוחד, ולהוסיף תכניות בז'אנרים בהם מצאה הרשות השנייה כי צפויים להיות לזכיינית חוסרים.

חיים אתגר סרב להתייחס לדברים. מקשת נמסר: "איננו מגיבים לתכניות בפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully