וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על "סדר יום": עיצומים ב"קול ישראל" גם מחר

25.7.2012 / 15:04

אגודת העיתונאים תשבית מחר את רבע השעה האחרונה של התוכנית וכן את רבע השעה הראשונה של "הכל דיבורים" שתשודר אחריה. בתוך כך, נתוני TGI מצביעים על ירידה בהאזנה לרשת ב'

עיצומים ברשת ב' גם מחר (חמישי) על רקע סוגיית המגישים האורחים בתכנית "סדר יום" בהגשת קרן נויבך. אגודת העיתונאים, שהשביתה היום את השעה השנייה של התכנית, תשבית מחר את רבע השעה האחרונה של "סדר יום" וכן את רבע השעה הראשונה של התכנית "הכל דיבורים" שתשודר אחריה.

בהודעה שפרסמה היום אגודת העיתונאים בירושלים היא קראה למליאת רשות השידור ולוועדות התוכן והאתיקה להתערב מיידית בנעשה ו"להציל את קול ישראל ובעיקר את רשת ב' מההידרדרות המקצועית הפוגעת קשה בחובתנו לספק שידור ציבורי איכותי", כך לשון ההודעה.

ובתוך כך נתוני TGI שהתפרסמו היום מצביעים על ירידה באחוזי ההאזנה בשעות הבוקר לרשת ב', כאשר כל התכניות מאבדות כמות משמעותית של צופים בחצי השנה האחרונה - למעט "סדר יום" אשר שומרת, יחסית, על כוחה.

החציון האחרון - הנמוך ביותר בארבעה האחרונים

יומן הבוקר של קול ישראל בהגשת אריה גולן מציג ירידות הן של השעה הראשונה והן של השעה השנייה, כאשר הרייטינג הממוצע של שתי שעות התכנית ירד מ-9.2% לנתון של 8.1%. "סדר יום" המשודרת אחרי היומן ירדה בשעה הראשונה מנתון של 7.1% לנתון של 6.4%, אולם השעה השנייה של התכנית נהנית מעלייה מנתון של של 5.5% ל-5.9%. בשקלול של שתי השעות של "סדר יום" (בין 8:00-10:00), עולה כי ממוצע התכנית נשאר כמעט כשהיה בחצי השנה הקודמת והוא עומד על 6.2%. "הכל דיבורים" שלאחר פרישתו של ירון דקל יורדת בממוצע של שתי השעות מנתון של 4.9% לנתון של 4.6%, וכך גם יומן הצהריים של רשת ב' (בין השעות 12:00 ל-14:00) שיורדת מ-5.7% ל-4.6%.

ככל, נתוני TGI מראים כי בחציון האחרון, בו משמש מיקי מירו כמנהל קול ישראל, עומד אחוז ההאזנה לרשת ב' על 24.3% ההאזנה – הנתון הנמוך מבין ארבעת החציונים האחרונים שנמדדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully