וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב חדשות 10 מאור צור גורש מבית הצעירה שנהרגה בהודו: "בושה וחרפה"

25.7.2012 / 16:35

גורם שנכח בבית: "אביה של הצעירה, יחיאל בן שושן, גירש אותו מהבית וטען שיורם שכטר, יו"ר חדשות 10, עקץ אותו במאות אלפי שקלים". שכטר: אין שופטים אדם בשעת כעס

מנחמים רבים הגיעו לבית משפחת בן שושן מאז נודע אתמול (שלישי) על מותה של בת המשפחה, הדס, אשר נהרגה במפולת סלעים סמוך לדרמסאלה שבצפון הודו.

לבית המשפחה הגיע גם כתב הפלילים של ערוץ 10, מאור צור, שנשלח על ידי הערוץ על מנת לסקר את ישיבת השבעה, אולם עם דבר היוודעו ככתב החברה, הוא גורש מהמקום. "ברגע שאביה של הצעירה, יחיאל בן שושן, שמע שמאור צור הוא כתב של חדשות 10, הוא גירש אותו מהבית", מספר גורם המעורה בפרטים. לפי הגורם, הסיבה לכך הייתה עסקיו של יו"ר חדשות 10, יורם שכטר. "הוא צעק שיורם שכטר עקץ אותו במאות אלפי שקלים ושזו בושה וחרפה", אומר הגורם.

יחיאל בן-שושן היה מנהל חברת סלולר בשם "סלראן" אותה קנתה חברת היל"ת שבבעלותו של שכטר, אשר נמכרה לאחרונה לבזק ולרמי לוי לאחר שקרסה. לאחר סכסוך שהתגלע בן השניים הגיש בן-שושן תלונה במשטרה נגד שכטר וטען כי האחרון חייב לו כספים בעקבות עסקת הרכישה, והוא אף הגיש לאחרונה לכונס הנכסים בקשת פירוק כנגד החברה. יחיאל בן-שושן נחשב לנושה של חברת היל"ת בבעלות משפחת שכטר, ולטענתו היא חייבת לו יותר משבעה מיליון שקלים.

מיורם שכטר נמסר בתגובה לידיעה: ?אני מבקש להביע תנחומים לאובדן של משפחת בן-שושן. אין שופטים אדם בשעת כעסו?.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully