וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז כניסת ירון דקל לתפקיד: נתניהו נפגש היום עם בכירים בגל"צ

2.8.2012 / 17:52

גורם המעורה בפרטים: בכוונת לשכת רה"מ לערוך תדרוכים לעוד כלי תקשורת על בסיס חודשי. לאנשי חדשות 10 מולם מנהל נתניהו בימים אלה מאבק משפטי, לא נעשה תדרוך השנה

אנשי מערכת החדשות של גלי צה"ל הגיעו היום (חמישי) ללשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על מנת לעבור תדרוך לרקע. את הפגישה המצומצמת עם הבכירים בתחנה הצבאית יזם אגף הדוברות וההסברה של הלשכה בראשותו של לירן דן, ונכחו בו עורכי תכניות האקטואליה, בכירי מערכת החדשות והמגישים.

מדובר בתדרוך הראשון שמעבירה לשכת ראש הממשלה למערכת החדשות של התחנה הצבאית מאז נכנס לתפקידו מפקד התחנה ירון דקל. בגלי צה"ל כינו את הפגישה "שגרתית" ואמרו כי למעט דברים דומים שאמר נתניהו לאחרונה לכלי תקשורת אחרים לא עלו בפגישה נושאים מיוחדים לבד אלה הנמצאים על סדר יומה של לשכת ראש הממשלה, אולם, גורם בתחנה אמר היום כי הנוכחים בפגישה המצומצמת התבקשו על ידי אנשי הלשכה לשמור על דיסקרטיות באשר לתוכן הדברים.

גורם המעורה בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בכוונת לשכת ראש הממשלה לערוך תדרוכים לגופי תקשורת נוספים על בסיס חודשי. תדרוך דומה עשה נתניהו בחודשים האחרונים בין היתר גם לאנשי מערכת חדשות 2, לעיתון "מקור ראשון" ולבכירי מערכת ynet. יצוין כי לאנשי חדשות 10, מולם מנהל נתניהו בימים אלה מאבק משפטי, עדיין לא נעשה תדרוך השנה.

בגלי צה"ל סרבו להתייחס לפגישה שנערכה הבוקר. את תגובת לשכת ראש הממשלה לא ניתן היה להשיג. טרם התקבלה תגובת חדשות 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully