וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדה בר התמוטטה ופונתה לבית החולים

15.8.2012 / 14:12

דוברת רשות השידור שחזרה לאחרונה מחופשת מחלה פונתה הבוקר שוב לקבלת טיפול רפואי - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. עורכת דינה: "למרבה הצער ההתנכלות לגברת בר לא נפסקה"

דוברת רשות השידור לינדה בר התמוטטה ואיבדה את ההכרה הבוקר (רביעי) ופונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, שם היא מאושפזת בשעה זו במצב קל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בר חזרה רק לאחרונה מחופשת מחלה בת מספר שבועות, לאחר שהתמוטטה ונזקקה לטיפול רפואי, וגורמים ברשות השידור מייחסים את ההרעה במצבה היום ליחסים העכורים עם יו"ר הרשות, אמיר גילת, אותו גם האשימה בכך בעבר כאשר טענה כי הוא פועל ל"ריקון תפקידה מתוכן".

"לינדה סובלת ממסע לחצים מתמשך במסגרת העבודה ברשות השידור, וזה ממש עלה מדרגה בשבועיים האחרונים", מספר לוואלה! ברנז'ה גורם ברשות השידור המקורב לבר. "מאוד הקשתה עליה העובדה שלא ניתן לה לבצע את תפקידה בישיבת המליאה האחרונה (הישיבה בה נידונה סוגיית התכנית "סדר יום", ד.א.) וזה רק הוסיף ללחץ שבו היא מצויה. גם חברי המליאה פנו ליו"ר ואמרו לו שלא ייתכן שהדוברת לא תדברר את הישיבה, אבל הוחלט להמשיך ללחוץ עליה שלא לעסוק בנושא ולהקשות עליה וזאת למרות שהיא לא בקו הבריאות כבר תקופה ארוכה".

בר עובדת ברשות השידור זה 22 שנים, ומשמשת דוברת הארגון מאז שנת 2007. לפני כחודשיים פנתה לחברי מליאת רשות השידור במכתב בו טענה כי היו"ר, אמיר גילת, ניתק עמה מגע, חדל להזמין אותה לישיבות ופנה אליה בגסות רוח ובאורח משפיל. היא טענה במכתב כי בפועל גילת החליף אותה בעוזרו האישי הממלא משרת אמון, והחל בעצמו להתראיין ולהוציא הודעות לתקשורת באמצעותו מבלי לתאם או לעדכן אותה בפעילות. עד טענה בר כי גילת פעל לסילוק משרד יחסי הציבור "גלאי תקשורת" המבצע כיום את מלאכת יחסי הציבור לרשות. "הוא החל 'להזמין' מן הדוברת ומן המנכ"ל מכתבי תלונה נגד חברה זו. לא ברור מהם האינטרסים של יו"ר הרשות בעניין זה, ויש חשש שמא הכוונה היא לייצר מראית-עין כאילו נדרש שינוי כולל בסוגיית הדוברות ברשות השידור", נטען במכתב. את בעיותיה הבריאותיות, כאמור, ייחסה לסוגייה זו.

מדובר במקרה השני בתקופה האחרונה בו מתמוטטת בכירה ברשות ונזקקת לטיפול רפואי. בשבוע שעבר עת התכנסות מליאת הרשות התמוטטה היועצת המשפטית של הארגון, חנה מצקביץ', לאחר שחשה ברע ופרשה מהדיון.

עו"ד אלמוגית אביטל המייצגת את לינדה בר אישרה את הפרטים והוסיפה כי "למרבה הצער ההתנכלות לגברת לינדה בר לא נפסקה, ומחמת צנעת הפרט לא נמסור פרטים נוספים".

ברשות השידור אישרו כי הדוברת חשה ברע וכי נזקקה לטיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully