וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר של ערוץ 10: 70% ממתפקדי הליכוד בעד הסדר החובות

24.8.2012 / 11:05

הערוץ מציג הבוקר סקר לפיו בניגוד לדעה הרווחת, רוב גדול ממתפקדי הליכוד דווקא בעד ההסדר שהוא מציע. עם זאת, 53% חושבים שנתניהו אינו צריך להתערב בסוגיה באופן אישי

ערוץ 10 מכוון לבטן הרכה של ראש הממשלה: מסקר שמציגים הבוקר בכיריו, עולה כי רוב גדול ממתפקדי הליכוד חושבים שיש לבצע לערוץ את פריסת החובות שהוא מבקש. עם זאת, לפי הסקר, אשר בוצע בשבוע שעבר על ידי מכון "מאגר מוחות" בקרב מדגם מייצג של מתפקדי מפלגת הליכוד, 53% חושבים שנתניהו לא צריך להתערב בסוגיית ערוץ 10 באופן אישי, וכמחצית מהמתפקדים חושבים שסגירת ערוץ טלוויזיה אינה צעד קיצוני.

הסקר מראה כי הרוב מוחלט של המתפקדים (88%) מכירים את הפרסומים באמצעי התקשורת שעסקו באפשרות שערוץ 10 ייסגר. רובם צופים בערוץ בתדירות של לפחות כמה פעמים בשבוע (68%) וכמחצית ממנו ענו שהם "אוהבים את הערוץ" (49%), בעוד מעט יותר הגדירו עצמם כ"אוהבים את ערוץ 2" (55%), וכשליש מעדיפים את הערוץ הראשון (32%).

על השאלה האם סגירת הערוץ תפריע להם באופן אישי כצופי טלוויזיה, ענו כמחצית ממתפקדי הליכוד כי הסגירה תפריע להם (43%) וכמחצית ענו שהיא לא תפריע להם או לא תפריע להם בכלל (46%). כמחצית ממתפקדי הליכוד (48%) מסכימים לטענה כי סגירת ערוץ טלוויזיה היא מעשה קיצוני ונדיר ביותר שלא דומה לסגירת עסק או שירות רגיל וכמחצית (52%) לא מסכימים לטענה זו. נתון מעניין נוסף מהסקר: כ-55% מהמתפקדים הצביעו על היות ישראל דמוקרטיה ותקשורת מגוונת כסיבה מרכזית לחשיבות המשך שידורי הערוץ.

סקר נוסף שערך מכון פאנלס ערך עבור ערוץ הכנסת בקרב האוכלוסייה הכללית, העלה את התוצאות הבאות: 65% מהאוכלוסייה מתנגדים לסגירתו של ערוץ 10 ו-19% חושבים שצריך לסגור את הערוץ. לאחרים אין דעה בנושא. 44% מהציבור סבורים כי השיקולים בנוגע לסגירתו של הערוץ אינם ענייניים או פוליטיים, 28% חושבים שהשיקולים הם ענייניים. היתר סירבו להגיד או אינם יודעים להשיב.

בשבוע הבא: פגישה עם שר האוצר

הבוקר רשם מאבק עובדי הערוץ ניצחון ראשון: לאחר שמונה חודשים בהם סירב שר האוצר יובל שטייניץ להיפגש עם הנהלת הערוץ ולאחר שפניותיהם החוזרות ונשנות ללשכתו לא נענו – זימן אתמול בלילה שר האוצר את הנהלת הערוץ לפגישה רשמית ראשונה ובה תידון בקשת ערוץ 10 לפריסת תשלומי חובו למדינה בגין דמי זיכיון ותמלוגים. הפגישה תיערך ביום שני הקרוב.

מזה כשבוע מקיימים עובדי ערוץ 10 משמרות מחאה מול ביתו של השר שטייניץ וקוראים לו לאשר את בקשת הערוץ לפריסת תשלומים, אולם עד עתה היה נתק בין האוצר לבין אנשי הערוץ. בשבועות האחרונים נפגש יו"ר ההסתדרות עופר עיני עם שטייניץ, וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה – שר התקשורת משה כחלון ערך השבוע פגישה עם מנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן והבטיח לו כי יזמן אליו את אנשי אגף התקציבים במשרד האוצר על מנת לקדם פתרון לבעיית הערוץ.

עוד בנושא:
הישג לערוץ 10: שטייניץ ייפגש עם בכירי הערוץ
מאות הפגינו נגד סגירת ערוץ 10 מול קריית הממשלה בת"א
בעקבות בקשת עיני: דירקטוריון ערוץ 10 יקפיא את הפיטורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully