וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגנה שקטה" מול ביתו של נתניהו: "בעל הבית הוא ראש הממשלה"

25.8.2012 / 22:09

כארבעים מעובדי ערוץ 10 בכללם המנכ"ל יואב הלדמן וחלק ממשתתפי התוכנית ?הישרדות VIP" התרכזו הערב מול בית רה"מ בירושלים. מחר בבוקר תתפרסם הודעה דרמטית מטעם הערוץ

מחאת אנשי ערוץ 10 נמשכת: בשעה זו (שבת) מתייצבים עובדי הערוץ בראשות המנכ?ל בפועל יואב הלדמן מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במה שהם מכנים ?הפגנה שקטה? - והם קוראים לו לקחת חלק פעיל במציאת פתרון שיאפשר את המשך פעילותו של הערוץ. מחר בבוקר תתפרסם הודעה דרמטית מטעם הערוץ.

הערב לא מתקיימות מחאות מול בתיהם של שר התקשורת משה כחלון ושר האוצר יובל שטייניץ. בעוד כחלון נפגש עם הנהלת הערוץ בשבוע שעבר ומנהל מגעים בימים אלה מול אנשי אגף התקציבים, האוצר מנהל בנושא מגעים חשאיים עם מספר גורמים ועם מנהלי הערוץ צפוי שטייניץ להיפגש ביום שני.

כארבעים מעובדי הערוץ התרכזו הערב מול ביתו של נתניהו, בהם מלבד הלדמן גם סמנכ?לית התכניות קרני זיו, עורך ?לונדון את קירשנבאום? אבי אלקלעי, מנכ"ל נענע10 גיא אליאב וכתבי ?חדשות 10?. למקום הגיעו אנשי דסק החדשות של הערוץ בירושלים ונציגי הסתדרות העובדים, ואל המפגינים צפויים להצטרף בהמשך הערב גם שלישיית גמר התכנית ?הישרדות VIP". במקום יוקרן פרק התכנית שישודר הערב.

?אנחנו מפגינים הערב רק מול ביתו של ראש הממשלה, כי בנקודת הזמן שהגענו אליה, רק נתניהו יכול להציל את הערוץ?, אמר הערב לוואלה! ברנז?ה כתב השטחים של ערוץ 10, רועי שרון. ?פגישות עם השרים שטייניץ וכחלון הן חשובות, אבל בעל הבית הוא ראש הממשלה, ואם הוא לא יתעורר בהקדם יותר מאלפיים משפחות יצטרפו למעגל האבטלה?.

עוד בנושא:
סקר של ערוץ 10: 70% ממתפקדי הליכוד בעד הסדר החובות
הישג לערוץ 10: שטייניץ ייפגש עם בכירי הערוץ
מאות הפגינו נגד סגירת ערוץ 10 מול קריית הממשלה בת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully