וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון דחה את בקשת הפרקליטות: תחקיר "כלבוטק" ישודר

6.9.2012 / 17:01

לאחר שבית המשפט המחוזי דחה את דרישת הפרקליטות, גם בג"ץ לא נעתר לבקשה לאסור את שידור התחקיר הערב בנושא עד המדינה בפרשת הולילנד ש"ד

בית המשפט העליון דחה היום (חמישי) את בקשת פרקליטות המדינה לאסור את שידור התחקיר בנושא עד המדינה בפרשת הולילנד, בתכנית פתיחת העונה של "כלבוטק", בזכיינית ערוץ 2 רשת. הפרקליטות טענה כי מאז עליית תשדיר הפרומו לאוויר הורע מצבו הנפשי של עד המדינה ש"ד, שאף איים לטענתה להפסיק את עדותו במשפט עקב המשבר הנפשי בו הוא שרוי.

הפרקליטות פנתה לבג"ץ לאחר ששלשום דחה גם בית המשפט המחוזי בתל אביב בראשות השופט דוד רוזן את דרישתה לעצור את שידור תשדירי הפרומו והתחקיר עצמו, אשר עוסק בגילויים חדשים על עברו של עד המדינה, ובכך התיר את שידור התחקיר בתכנית פתיחת העונה של התוכנית ביום חמישי הקרוב.

פרשת פרויקט הבנייה היוקרתי הולילנד בירושלים, שנחשפה לפני כשנתיים, נחשבת לאחת מפרשיות השחיתות החמורות ביותר שנחשפו בישראל. על פי כתב האישום, במשך שנות התשעים ולמשך יותר מעשור פעל היזם הלל צ'רני להקמת שכונת מגורים במתחם הולילנד שבו ניצב עד אז מלון קטן. הוא ועד המדינה רקמו תכנית רב שלבית לשינוי ייעוד הקרקע ולהגדלת נפח הבנייה. השניים ידעו שלצורך כך הם יצטרכו תמיכה רחבה של אישי ציבור ואנשי עיריית ירושלים למהלך, ולשם כך, על פי כתב האישום, החליטו להעניק להם טובות הנאה. השוחד הוביל לבסוף למתן היתרים לבניית פרויקט מגורים ענקי.

את זכיינית ערוץ 2 "רשת" יצגו עו"ד פז מוזר ועו"ד נתנאל חי, ממשרד עו"ד ליבליך מוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully