וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”כמו שנוחי ידע להכניס יד לכיס בשביל הרבנים, שיכניס בשביל המשכורות”

13.9.2012 / 21:09

עשרות עובדי מעריב הפגינו הערב מול ביתו של נוחי דנקנר בהרצליה וקראו לו לכסות מכספו הפרטי את חובות החברה לעובדים. במקום נכחו בין היתר קרן נויבך, גל גבאי ונתן זהבי

כמאה עובדי מעריב, ולצדם גם עיתונאים ממערכות אחרות, הפגינו הערב (חמישי) מול ביתו של בעל השליטה בעיתון, נוחי דנקנר, אשר בהרצליה. דנקנר עצמו אינו שוהה בשעה זו בישראל ואת הבית אבטחו מספר ניידות משטרה. המפגינים קראו לו לכסות מכספו הפרטי את חובות החברה לעובדים, העומדים על כ-40 מיליון שקלים, קראו קריאות בגנותו ושרקו במשרוקיות. במקום נכחו בין היתר אראל סגל, קרן נויבך, גל גבאי, ליאור דיין ונתן זהבי.

הפגנת עובדי מעריב מול ביתו של נוחי דנקנר. ניב אהרונסון
"עיני צריך לדאוג שאלפיים עובדי מעריב יישארו ומעריב ימשיך לצאת". זהבי, הערב/ניב אהרונסון

"יש פה כמה אנשים שמרוויחים הרבה אבל הרוב – מרוויחים נאדה", אמר נתן זהבי. "יש פה אנשים שמגדלים ילדים, שלקחו משכנתא. אלפיים איש ייזרקו לרחוב כשאין ביקוש היום לעובדי תקשורת בתעשייה. אם עיני רוצה באמת להוכיח שהוא מנהיג אמיתי הוא צריך לעשות מלחמה לא על הזכויות והפנסיה – זה צריך להיות אוטומטי לפי החוק - הוא צריך לדאוג שאלפיים עובדי מעריב יישארו ומעריב ימשיך לצאת".

הפגנת עובדי מעריב מול ביתו של נוחי דנקנר. ניב אהרונסון
"הגענו לפה אחרי שסגרנו את העיתון של ראש השנה". עובדי העיתון/ניב אהרונסון

סגן עורך מוסף "סופשבוע", רונן טל אמר: "כמו שנוחי ידע להכניס יד לכיס בשביל הרבנים, ככה שיכניס את היד לכיס הפרטי שלו וייתן את המשכורות שמגיעות לנו. אנחנו הגענו לפה אחרי שסגרנו את העיתון של ראש השנה – אנחנו עבדנו על הרגע האחרון. לא השבתנו את העיתון כי אכפת לנו מהדבר הזה שנקרא מעריב".

הפגנת עובדי מעריב מול ביתו של נוחי דנקנר. ניב אהרונסון
את הבית אבטחו מספר ניידות משטרה. הפגנה מול ביתו של דנקנר/ניב אהרונסון

היום בצהריים, לאחר שנודע כי בכוונת העובדים להפגין מול ביתו של דנקנר – הוא התקשר ליו"ר ועד עיתונאי מעריב, חגי מטר ואמר לו כי אין בכוונתו להתנער מסוגיית החובות לעובדים ובכוונתו לבהיר את עמדה זו לדירקטוריון דסק"ש. דנקנר הוסיף כי העיתון "אמור היה להיסגר מזמן", וכי הסיבה שהדבר לא קרה היא דאגתו לעובדים. מטר דיבר בהפגנה על השיחה הזו. "דנקנר אמר שהוא לא רואה סיבה מדוע לא להעביר הכספים לקרן נאמנות והנחה את יו"ר הדירקטוריון לבדוק הנושא. אין לנו די בכך, לא ננוח עד שנקבל כל המגיע לנו. אנחנו נלחמים ראשית על זכויותינו הבסיסיות אך גם על הצלת העיתון אשר עבורנו הוא בית", אמר.

עוד בנושא:
טל רז: כל יתרת משכורות חודש אוגוסט תועבר עד מחר
עובדי מעריב הפגינו מול ביתו של נמרודי: ”איפה הכסף?”
אז איפה באמת נמצא הכסף של עובדי מעריב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully