וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הטלוויזיה בערוץ 1: אם נסטלבאום לא יחזור בו - אגיש תביעת דיבה

19.9.2012 / 12:59

בשבוע שעבר זימן מושון מצליח את מנהל חטיבת החדשות משה נסטלבאום לבירור משמעתי עקב טענות כי חיבל בשידור טקס פרס אומ"ץ. נסטלבאום טען אז כי מצליח נוקם בו מסיבות אישיות

הסכסוך האישי בין מנהל הטלוויזיה ברשות השידור מושון מצליח לבין מנהל חטיבת החדשות משה נסטלבאום – בדרך לבית המשפט. במכתב שהפיץ מצליח בימים האחרונים בקרב בכירי רשות השידור והוא ממעון לנסטלבאום, הוא מזהיר כי אם מנהל חטיבת החדשות לא יחזור בו מהדברים הקשים שכתב בשבוע שעבר, תוגש נגדו תביעת דיבה.

בשבוע שעבר מצליח זימן את נסטלבאום לבירור משמעתי, זאת עקב טענות כי חיבל במזיד בשידור של הערוץ הראשון מטקס חלוקת פרס אומ"ץ. יגאל רביד, אשר הנחה את הטקס, טען בפני מצליח כי מנהל חטיבת החדשות הורה לא לצלם אותו – הוראה שנבעה ממניעים אישיים ולא מקצועיים. מצליח, שביקש לברר את הנושא, פנה לנסטלבאום וביקש ממנו לקבל התייחסות לטענות.

נסטלבאום העביר את התייחסותו, אולם שיבץ בה ביקורת קשה וחריפה על תפקידו של מנהלו. "אם היית טורח לבדוק את העובדות הפשוטות לא היית מתבזה בכתיבת מכתב שמעיד על סגולות הניהול שלך", כתב למנהלו. "רק 'מנהל' שכל נסיונו הניהולי עיתונאי מתמצה בניהול תפאורה והקצאת משאבים בטלוויזיה, ללא רקע עיתונאי, ובוודאי שללא שיקול דעת עיתונאי, יכול לנקוט בדרך שבה נקטת ולהשתמש בסמכות הניהולית שניתנה לך כדי לבוא חשבון עם מי שאינו מפסיק להתריע כי דרך ניהולך משול לזה של סניטר שנתנו לו לנהל בית חולים".

במסדרונות רשות השידור התגובות לסכסוך בין השניים היו קשות. "היו הרבה תחלופות מכתבים מלוכלכות ברשות, אבל דבר כזה לא נראה כאן כבר הרבה זמן", אמר לוואלה! ברנז'ה עובד חטיבת החדשות של הערוץ. "אבל למען האמת, זה לא ממש הפתיע אף אחד. זה היה עניין של זמן עד שפיצוץ כזה יקרה, יש בחודשים האחרונים מתח עצום בחטיבה - וזה יורד מהמנהלים ישירות אל העובדים". עובד אחר אמר היום כי ייתכן ומשה נסטלבאום עוד יחזור בו מהדברים בעקבות האיום לתביעה משפטית. "מצליח נותן לו את האפשרות לחזור בו, שהרי יכול להיות שהדברים נכתבו בעידנא דריתחא", אמר הגורם.

מושון מצליח סרב להתייחס לדברים, את תגובתו של משה נסטלבאום לא ניתן היה להשיג. ברשות השידור בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully