וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' Vs שטרסלר, סיבוב שני

22.9.2012 / 15:14

לאחר שאמש תקפה את הפרשן הכלכלי של הארץ ב"אולפן שישי", כתבה היום חברת הכנסת בפייסבוק: "מפטרים את החברים שלו בלי פנסיה, והוא לא פוצה פה, אלא מתרפס בפני בעלי ההון"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' התייחסה היום (שבת) לעימות בינה לבין הפרשן הכלכלי של ערוץ 2 נחמיה שטרסלר, אתמול בתכנית "אולפן שישי". יחימוביץ', לשעבר בעצמה עיתונאית בחדשות 2, תקפה את הפרשן הכלכלי הבכיר של הארץ במסגרת ריאיון שערך עמה דני קושמרו לרגל שנה להיבחרה לראשות מפלגת העבודה. לאחר ששאל אותה שטרסלר על תמיכתה בארגוני עובדים וטען כי היא בעצם מגנה על ועדי העובדים ולא על העובדים, ענתה לו יחימוביץ': "אתה מייצג כלכלה של עשירים בלבד שאבד עליה הכלח, הציבור מבין את זה וכואב לך שהוא מבין את זה". יחימוביץ' הוסיפה כי "יושב כאן אדם שמרוויח שתי משכורות שמנות, אחת מערוץ 2 ואחת מעיתון הארץ ועוד חלטורות, הוא כולו טובע בביסוס כלכלי וסביבו מפטרים אנשים שעובדים איתו ולא אכפת לו. יש כאן עיוורון כלכלי מוחלט".

בעמוד הפייסבוק שלה המשיכה היום יחימוביץ' את המתקפה על שטרסלר וכתבה: "סביבו מפטרים את החברים שלו בלי פנסיה, והוא לא פוצה פה, יושב נחמיה שטרסלר וממשיך להתרפס בפני בעלי ההון. לכוד בתאצ'ריזם של שנות השמונים, לא רואה, לא שומע, לא קורא מאמרים כלכליים, בלי מקורות עיתונאיים, עושה קופי פייסט של אותן מילים כבר עשרים שנה".

יחימוביץ' התייחסה גם לביקורת שעלתה כלפיה, בעיקר ברשתות החברתיות, על כך שבחרה לתקוף את הפרשן הכלכלי באופן אישי במקום להתייחס לדברים שאמר. "כן אני יודעת שהמרואיין אמור להאזין בצייתנות ל'פרשן', אבל למה נועדו כללי משחק עבשים אם לא כדי לשבור אותם?", כתבה.

צפו בעימות שגלש לפסים אישיים, אמש ב"אולפן שישי"

"יחימוביץ' ניצלה את ערוץ 2 למתקפה פופוליסטית"

העימות האידיאולוגי בין השניים, שהפך אמש לאישי, גרר מטבע הדברים תגובות רבות. בהתייחס לפוסט שכתבה חברת הכנסת היו שטענו כי היא שגתה כאשר בחרה שלא לענות לשאלות שהופנו אליה אלא לתקוף את שטרסלר. גם עיתונאי הארץ ברק רביד התייחס לדברים, וצייץ בטוויטר שלו כי "יחימוביץ' ניצלה את ערוץ 2 למתקפה פופוליסטית על שטרסלר". אחרים מצאו את המתקפה מוצדקת. למשל, שרון כידון שכתבה כי "רבים מהטאלנטים שדורשים צדק חברתי לא מקיימים אותו במערכות שלהם כשהם מרוויחים הון ועובדיהם כלום וללא בטחון סוציאלי".

טרם התקבלה תגובת שטרסלר לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully