וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור VS יורם ארבל

9.10.2012 / 15:08

גורמים במחלקת הספורט של ערוץ 1 זועמים: "בזמן שלכולם מקצצים, לארבל משלשים את המשכורת". רשות השידור: "ארבל מתוכנן לעשות מטלות נוספות בחטיבת החדשות"

חזרתו של יורם ארבל לרשות השידור אחרי 22 שנות נתק טעונות עוררה גלים במחלקת הספורט של הרשות, ואלה נמשכים עד עכשיו: לפי מידע שהגיע לוואלה! ברנז'ה מהמחלקה, לאחרונה הוחלט לשלש את שכרו של ארבל לכל משחק אותו הוא משדר. ההחלטה מעוררת זעם בקרב עובדי המחלקה שנמצאת בימים אלה בהליך של קיצוצים תקציביים, והיא המשך ישיר למורת הרוח שהביעו עובדים בנוגע להחלטה להחזיר את ארבל, מבכירי פרשני הספורט בישראל, אל השידור הציבורי.

יורם ארבל חזר לרשות השידור לפני כחצי שנה כפרשן עצמאי, תוך שהוא משתכר סכום של 1,750 שקלים למשחק, כך לפי גורם המעורה בפרטים. "מוזר שבזמן שמקצצים ואפילו לא נותנים כסף למרואיינים במוניות בתוך תל אביב, לארבל משלשים את המשכורת", מסר הגורם, שהוסיף כי עתה הוחלט לשלש את הסכום ליותר מ-5,000 שקלים למשחק, מה שמעורר זעם כלפי הנהלת הרשות – שארבל היה אחד ממבקריה החריפים ביותר בעולם הספורט.

גורם אחר בתקשורת הספורט אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי החזרתו של ארבל למסך הערוץ הראשון נחשבה עבור העובדים לשערורייה עוד בטרם הוחלט על העלאת שכרו, במיוחד לאור התבטאויותיו נגד הרשות. בראיון שהעניק ארבל לוואלה! ספורט לפני מספר שנים אמר כי "בינוניות, אפרוריות וסטגנציה אופפות את הערוץ, לא רק בספורט, וזה כנראה עניין שהוא בלתי ניתן לריפוי ... הטלוויזיה הישראלית עובדת בסגנון של 'חבר מביא חבר', פרשן מביא חבר, חבר מביא פרשן. זה עדיין בנוי ככה. עדיין חיים שם דינוזאורים שאי אפשר לגעת בהם".

ארבל הוסיף אז כי "זה מוסד שהגיעו למסקנה שהוא מסואב. יש שם אבטלה שהיא כבר לא סמויה, גדולה בכמויות שגובלות בפשע. זה גוף התקשורת הכי גדול במדינה, שמתוקצב כמעט במיליארד שקל בשנה. לאן הולך הכסף? לכל המשכורות של הבטלנים שאתה רואה שם". מורת רוח מההחלטה להחזירו לשדר אחרי הדברים הביעו גם השדר עמית הורסקי, שכיר ברשות השידור, שכתב בדף הפייסבוק שלו "החליטו לספסל אותי לטובת שחקן רכש ... כמובן שהתאכזבתי". אחרים במחלקת הספורט כינו את המהלך "הנחתה" ו"פירוק של המחלקה".

מנהל מחלקת הספורט של הערוץ הראשון מאיר בר סרב לאשר או להכחיש את הפרטים ומסר "אין בכוונתי להתעסק בשמועות". מרשות השידור נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא, לצערנו גורמים שליליים מנסים לפגוע במחלקת הספורט, על-ידי יצירת מצגי שווא. יתכן שאף חלקם מרגישים שארבל, אחד משדרי הספורט הטובים והמקצוענים שיש דוחק אותם מקצועית. הרשות לא נוהגת לפרסם את פרטי ההתקשרויות שלה עם אחרים, אך לגופו של עניין יורם ארבל מתוכנן לעשות מטלות נוספות בחטיבת החדשות פרט לשידורי משחק הכדורגל". יורם ארבל מסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully