וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין מגישי ההצעות לרכישת חלקים ממעריב: מו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר

14.10.2012 / 8:15

ביום חמישי פקע המועד להגשת הצעות רכישה לעיתון. עם מגישי ההצעות נמנים בין היתר מלבד שלמה בן צבי, גם מו"ל הג'רוזלם פוסט אלי עזור, איש העסקים איציק בן חמו ועוד

מו"ל המגזין התל-אביבי "טיים אאוט", יובל סיגלר, הוא בין המתעניינים ברכישת חלקים ממעריב, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סיגלר הגיש בשבוע שעבר הצעה לרכישת רשת המגזינים של מעריב, הכוללת בית היתר את מגזין "את", "נשיונל ג'יאוגרפיק", "להיות הורים", "מעריב לנוער" ו"עיצוב".

חברת "יובל סיגלר תקשורת", המעסיקה כמאה עובדים, פועלת בתחום המגזינים בשני העשורים האחרונים והיא מחזיקה בזיכיון להוצאת "טיים אאוט תל אביב" ו"טיים אאוט אמסטרדם". כמו כן מוציאה החברה את מדריכי החו"ל של המותג ואת מגזין "טיים אאוט ישראל" בשפה האנגלית. בנוסף, מוציאה החברה גם את המגזין "הפרקליטים" המיועד לקהילת המשפטנים וכן את "אטמוספירה", בטאון אל-על, אשר לאחרונה הוארך זיכיון החברה להוצאתו. בשנים האחרונות מתמקדת החברה בהוצאה לאור של חומרים של עיריית תל אביב, הרשות לפיתוח ירושלים, החברה הכלכלית אילת, ואת מדריך בתי המלון הארצי של התאחדות המלונות. את תגובתו של יובל סיגלר לדברים לא ניתן היה להשיג.

ביום חמישי פקע המועד להגשת הצעות רכישה לקבוצת מעריב או לחלקים ממנה לנאמני העיתון עו"ד שלמה נס ועו"ד ירון ארבל, זאת לאחר שמועד הוארך בשל תקופת החגים. הנאמנים ביקשו להאריך את המועד פעם נוספת, אולם בית המשפט לא אישר זאת. מחר (שני) יפקע המועד האחרון להגשת הערבויות הבנקאיות הדרושות לשם השלמת הצעות הרכישה.

עובדי מעריב, שהודיעו כי הם שוקלים לרכוש אחזקות בעיתון, לא הגישו הצעה כזו לבסוף. עם מגישי ההצעות נמנים, מלבד מו"ל מקור ראשון שלמה בן צבי, גם מו"ל הג'רוזלם פוסט אלי עזור המחזיק בחברת צ'רלטון ובעיתון "ישראל פוסט". הצעה לרכישת בית הדפוס של מעריב הגיעה מכיוונו של איש העסקים יצחק בן חמו, מו"ל רשת המקומונים "אינדקס העמק והגליל".

למרות הפרסומים לפיהם קבוצת שוקן הביעה התעניינות ברכישת חלקים מהחברה, היא לא הגישה לבסוף הצעת רכישה מסודרת. כ-20 הצעות התקבלו בסך הכל והן ייבחנו על ידי הנאמנים. הם יגישו בשבוע הקרוב את המלצותיהם לבית המשפט, שיאשר רכישה מלאה או מפוזרת של נכסי מעריב בכפוף להצעות שהתקבלו. הנאמנים הבטיחו לנציגי עובדים לשתף אותם בשיקולים לקראת ההחלטה ולהתחשב בדעתם.

היום ב-12.00 - הפגנה נוספת מול משרדי איי.די.בי

היום בשעה 12:00 יקיימו עובדי מעריב הפגנה נוספת ובה הם יקראו ליו"ר איי. די. בי. נוחי דנקנר וליו"ר "הכשרת היישוב" עופר נמרודי – אתו גם ייפגשו בשעות אחר הצהריים - לעגן בכתב את התחייבויותיהם, שניתנו עד כה בעל-פה בלבד, להעביר אליהם את כספי הפיצויים המגיעים להם. השניים התחייבו כי יעבירו את הסכומים החסרים בכפוף להיקף אחזקותיהם בחברה.

"קיימנו מגעים מרתוניים במטרה לשפר ככל האפשר את הצעות הרכישה שיוגשו הערב לנאמני בית המשפט", נמסר מוועד עובדי מעריב. "מטרתנו העיקרית הייתה ונשארה הבטחת מקסימום משרות למקסימום עובדים, עם ערבויות להעסקה ממושכת ככל האפשר ובתנאים הטובים ככל האפשר, לרבות באמצעות הסכם קיבוצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully