וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי רצון לאנשיו של בן צבי: "אתם גנבים, אתם נוכלים"

31.10.2012 / 12:01

כניסת בעל הבית החדש למעריב הציתה טענה כספית ותיקה של פרשן הספורט של העיתון אבי רצון, אשר הגיע לבית מעריב והקים מהומה תוך דרישה מאנשיו של בן צבי את כספו

כניסתו של שלמה בן צבי לבית מעריב מעוררת את זעמו של אחד מעובדי העיתון, אשר לו היסטוריה מתוחה במיוחד עם המו"ל החדש: פרשן הספורט של העיתון אבי רצון, מי שהיה אמור להיות עורך החינמון "ישראלי" אותו הוציא לאור בן צבי בשותפות עם איל ההון שלדון אדלסון. רצון, אשר פוטר מהחינמון על ידי בן צבי ובהוראת אדלסון – טוען שהמו"ל החדש חייב לו כמיליון שקלים. לפי גורמים בעיתון, בימים האחרונים הגיע רצון לבית מעריב והקים מהומה במקום כאשר דרש מאנשיו של בן צבי את כספו. גורם בעיתון סיפר לוואלה! ברנז'ה כי רצון פגש באחיו של בן צבי, עקיבא והלל, וביקש מהם לקיים עמו פגישה רשמית בנושא.

אבי רצון משמש כיום כפרשן ספורט ובעל טור במעריב, אולם בימים האחרונים הוא ממעט לתרום מכתיבתו לעיתון תחת הבעלים החדש, כל עוד לא הוכרע סופית עתידו במעריב. "הוא הגיע כמה פעמים למערכת, והטיח באנשים של בן צבי 'אתם גנבים, אתם נוכלים'", מספר בכיר במעריב. עובד אחר מספר כי נאמן העיתון, שלמה נס, איחר להגיע לישיבת העובדים בשבוע שעבר לאחר שנודע לו כי בכוונת רצון להגיע לישיבה ולדרוש בה את כספו.

אבי רצון, בעבר עורך הספורט של עיתון "הארץ", הגיע למעריב בתקופת אמנון דנקנר ושימש ככתב ספורט ועורך. בשנת 2006 הוא מונה על ידי בן צבי לתפקיד עורך "ישראלי" לאחר שיחה משותפת של שלדון אדלסון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש לשכתו אז נתן אשל, כך עלה מתצהיר שהוגש לבית המשפט במסגרת הסכסוך בין בן צבי לאדלסון ותביעות הענק ההדדיות ביניהם. אולם לאחר שהחינמון התקשה להתרומם, דרש אדלסון כי רצון, אשר מילא את התפקיד בפועל, יפוטר ויוחלף בעמוס רגב כיון שהוא "לא מעוניין באיזה כתב כדורגל" – כך לפי התצהיר שהגיש שלמה בן צבי.

בן צבי פיטר אותו מהעיתון, וכפיצוי על החוזה שנחתם עמו למשך שנה הוסכם כי יקבל 700 אלף שקלים. אולם גורם המעורב בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי רצון לבסוף לא קיבל את מלוא הסכום כיוון שחלק מהצ'קים שהוענקו לו חזרו בגלל פשיטת הרגל של חברת "ישראלי-ניוז" שהקים בן צבי והוציאה לאור את החינמון. "רצון טוען שאם יש לבן צבי 85 מיליון שקל לקנות את מעריב, אז יש לו גם כסף לשלם לו את החוב שלו כלפיו", אומר גורם המעורה בפרטים. גורמים במעריב אומרים שהשבוע, כאשר הגיע רצון לבית מעריב, הוא טען דברים ברוח זו – שהחוב של בן צבי כלפיו עומד על מיליון שקלים, נכון לתקופה של לפני שש שנים.

תגובתו של שלמה בן צבי לדברים טרם התקבלה. אבי רצון בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully