וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות לוחצים על האוצר: עיכוב בתשלום משכורות ערוץ 10

1.11.2012 / 10:57

במייל ששלח מנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן לעובדים הוא ייחס את הדחייה, בעקיפין, לעיכוב בהצגת ההסדר אותו צריכה להציג הוועדה שדנה בנושא מטעם לשכת ראש הממשלה ומשרד האוצר

תשלום משכורות חודש אוקטובר לעובדי ערוץ 10 יתעכבו, זאת בשל דחייה בהזרמת הכספים לה התחייבו בעלי המניות של הערוץ. במייל ששלח מנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן לעובדים הוא ייחס את הדחייה, בעקיפין, לעיכוב בהצגת ההסדר אותו צריכה להציג הוועדה שדנה בנושא מטעם לשכת ראש הממשלה ומשרד האוצר.

"אני מניח שכולכם ערים למצב ולעיכובים בעניין ההסדר", כתב הבוקר הלדמן לעובדים. "לצערי כל הדחיות האלו מעכבות את הזרמת הבעלים ולכן צפויים עיכובים גם בהעברת המשכורות החודש. אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים על מנת למנוע את העיכוב ומקווים להסדר וחקיקה שיובילו לרישיון ולאופק".

בסביבת בעלי המניות רמזו הבוקר כי העיכוב בהצגת מסקנות הוועדה, שבמקור הונחתה למסור אותן תוך 45 יום שחלפו, אינו נובע מתום לב. ?הזיכיון של הערוץ הרי יפוג ב-31 בדצמבר, כך שאוזל במהירות הזמן שנותר להצגה של ההסדר ולעיגון שלו בחקיקה כפי שנדרש והובטח", מסר הבוקר גורם המקורב לנציגיו של רון לאודר בדירקטוריון ערוץ 10, שהוסיף: מוזר ומפחיד לחשוב שיש פה כוונה נסתרת לשחק על השעון, למרוח ולדחות בכדי להביא לסגירה של הערוץ וחברת החדשות שלושה שבועות לפני הבחירות?.

לפי ההסכם המתגבש, חובות ערוץ 10 העומדים על סך של 64 מיליון שקלים ייפרסו לתקופה של חמש שנים תוך הצגת תכנית עסקית המקובלת על משרד האוצר, ובמקביל אמור רון לאומר המחזיק בכרבע ממניות הערוץ להזרים לקופתו 120 מיליון שקלים. לאודר הזרים לאחרונה חמישה מיליון שקלים לערוץ שנועדו לתשלום משכורות וחובות לספקים וכן להחזר של חלק מההלוואה שהעניק לערוץ קרן אוריגו. מקורביו אמרו לאחרונה כי אם ההסדר לא ייצא לפועל, הוא שוקל למשוך את ידיו מהערוץ - אולם צעד כזה לא נראה ממשי בשלב זה של המגעים מול האוצר והממשלה. לאחרונה נפגשו אנשי הנהלת ערוץ 10 ונציגי בעלי המניות עם שר התקשורת משה כחלון, אולם הפגישה לא הביאה לזירוז עבודתה של הוועדה.

מנכל הערוץ יואב הלדמן מסר כי ?רון לאודר הודיע שיזרים 60 מיליון שקל ברגע שיושג ההסדר והרישיון, אבל 45 הימים שנקצבו להשגת ההסדר כבר חלפו מזמן. הדחייה המתמשכת מצד הממשלה בכל הקשור להסדר, מעכבת את הזרמת הבעלים ומוסיפה עוד קושי על ההתנהלות הכספית של הערוץ. אנחנו מצפים שראש הממשלה ינחה את הצוות בראשות מנכ"ל משרדו מר לוקר להפסיק את הסחבת ולהציג את ההסדר לרישיון?.

טרם התקבלה תגובת משרד האוצר לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully