וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמוד ענן": כ-500 עיתונאים זרים נחתו בישראל מפתיחת המבצע

19.11.2012 / 12:00

על פי לשכת העיתונות הממשלתית, סיורים מיוחדים לערי הדרום יצאו כבר בסוף השבוע ממשרדי הלשכה וסיורים נוספים יצאו גם הבוקר לעבר האזור

בעקבות מבצע "עמוד ענן" והעניין התקשורתי העולמי להם זוכים האירועים בדרום, הגיעו מאות עיתונאים וצוותי טלוויזיה לסיקור ההתרחשויות בישראל וברצועת עזה. לפי נתונים שמפרסמת היום לשכת העיתונות הממשלתית, נחתו עד כה בישראל כ-500 עיתונאים זרים שהגיעו למשרדי הלשכה על מנת לקבל תעודות עיתונאי שיאפשרו להם גישה חופשית לאזורי העימות והם מצטרפים לכ-1400 עיתונאים וצוותים הנמצאים באזור ומסקרים את ישראל והמזרח התיכון.

בתוך כך, הנחה שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, את מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן, לפעול לנקיטת כל האמצעים לקליטתם היעילה והמהירה של העיתונאים ולהוצאת סיורי עיתונאים לרשויות הדרום הנמצאות תחת איום הטילים תוך כדי לחשיפתם למידע ונתונים מן הצד הישראלי.

בלשכת העיתונות מדגישים כי בהתאם לכך הוארכו באופן ניכר שעות הפעילות של המשרדים בירושלים והעניין זכה לתגבור של עובדים ומשאבים, סיורים מיוחדים לערי הדרום יצאו ממשרדי הלשכה כבר ביום חמישי האחרון וסיורים נוספים יצאו גם הבוקר לעבר רשויות הדרום ובית החולים ברזילאי, תוך כדי שהעיתונאים יקבלו תדרוך וליווי מיוחד של השר אדלשטיין.

ניצן חן, מנהל לע"מ: "לע"מ עובדת בימים אלו סביב השעון. אחרי שבשנים האחרונות היינו עדים דווקא לצמצום הנוכחות של תקשורת זרה בעקבות השקט היחסי ואירועי האביב הערבי, בימים האחרונים אנו עדים לרכבת אווירית של ממש. מתוך כ-500 עיתונאים שנחתו בישראל, כשליש הגיעו לתגבר צוותים שצומצמו, שליש נציגים לכלי תקשורת מצפון אמריקה – ארה"ב וקנדה, ושליש מאירופה".

שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין: "לאופן הסיקור ולתמונות שיועברו למיליוני הצופים והקוראים ברחבי העולם על ידי העיתונאים הזרים יש השפעה גדולה גם על הנעשה בשדה הקרב . הנחיתי את הלשכה לעשות את מירב המאמצים על מנת לעמוד בעומס ולקלוט את העיתונאים ביעילות ולארגן סיורים יזומים לעיתונאים בדרום המופגז. אנו פועלים כדי שעל מקום תמונות המטוסים והטנקים יבואו גם קולות האזרחים שהאת המציאות שהם חוו כאן ביומיום במשך שנים אף מדינה אחרת לא הייתה מוכנה לסבול".

עוד בנושא:
הערכות: ההפסדים לרשת וערוץ 10 בשל המבצע מגיעים ל-10 מיליון שקלים
עמוד ענן: איך נערכים במשרד ההסברה, דו"צ, לע"מ והמשטרה?
המבצע בעזה: רשת ביטלה תוכניות; גל פתוח ברדיו האזורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully