וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי הזכייניות ייפגשו עם כחלון: יבקשו הקלות בגין ההפסדים מהמבצע

21.11.2012 / 19:32

על פי הערכות בענף היקף הירידה בפרסום בימי הלחימה נע בין 25 ל-30 אחוזים. מוקדם יותר היום העבירה הרשות השנייה לזכייניות מסר לפיו "תבחן את הדרכים להתמודדות עם כך"

מנהלי הטלוויזיה המסחרית בישראל צפויים להיפגש עם שר התקשורת היוצא משה כחלון, זאת לאור ההפסדים הכלכליים הצפויים בעקבות מבצע "עמוד ענן".

על פי הערכות בענף היקף הירידה בפרסום בימי הלחימה נע בין 25 ל-30 אחוזים. כאשר בשעות הפריים טיים המחיר מגיע לפי שניים מכך. במהלך מהדורות החדשות המרכזיות יכול מקבץ להימכר ביותר מ-70 אלף דולר, וההערכות הן כי יום שידור שלם מכניס לזכיינים בין 700 אלף למיליון דולר. על סכום זה הפסידו הזכיינים, בימים האחרונים, בין שליש לחצי.

מוקדם יותר היום העבירה הרשות השנייה לזכייניות לפיו תסייע להן בשל האירועים. "מתחילת האירועים במסגרת מבצע "עמוד ענן" זכייני הרשות השנייה בערוצי הטלוויזיה המרכזיים 2 ו 10 ובתחנות הרדיו האזוריות הנמצאות באזורי העימות, ממלאים את תפקידם ככלי התקשורת המרכזיים במדינה ברמה מקצועית גבוהה ביותר", נכתב בהודעה מיוחדת שהוציאה הרשות. "מערכות החדשות פועלות באופן רציף ונותנות מענה לציבור המקבל כל העת עדכונים שוטפים לגבי ההתרחשויות באזורי העימות בפרט וברחבי המדינה בכלל. פעילות מבורכת זו כרוכה בעלויות גבוהות ובהיערכות מיוחדת. בתום התקופה, תבצע הרשות הערכה לגבי הפסדים כספיים, במידה וידווחו כאלו על ידי הזכיינים, ותבחן את הדרכים להתמודדות עם כך".

הערכות: ההפסדים לרשת וערוץ 10 בשל המבצע מגיעים ל-10 מיליון שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully