וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן תלם: "אצלנו הכל בחינם ובקצב הזה אנחנו נישאר ללא תעשייה"

27.11.2012 / 13:04

"צרכני הטלוויזיה הם אוכלי נבלות. בארה"ב אין לאנשים בעיה לשלם על מה שהם רואים", אמר היום סמנכ"ל התוכן של קשת בהרצאה. תלם התייחס גם לכוכב נולד: "הייתה עונה לא טובה"

"צרכני הטלוויזיה הם אוכלי נבלות, אנחנו לא מבינים שאנחנו בעצם גונבים מעצמנו. בארצות הברית אין לאנשים בעיה לשלם על מה שהם רואים, אבל אצלנו הכל בחינם ובקצב הזה אנחנו נישאר ללא תעשייה", כך אמר הבוקר (שלישי) מנהל התכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת בהרצאה שהעביר בפני סטודנטים בחוג לתקשורת של מכללת עמק יזרעאל.

תלם התייחס לשנת 2012 המסתיימת ואמר כי "השנה האחרונה, מבחינת רייטינג לתכנים בטלוויזיה הייתה המוצלחת ביותר. מבחינה כלכלית היא הגרועה והקשה ביותר. נתח הצפייה המסורתית בטלוויזיה ירד משמעותית לעומת עלייה מורגשת בנתח הצפייה בתכנים טלוויזיוניים באמצעים הדיגיטליים.

"אין דבר כזה גוף ראשון יחיד בטלוויזיה, אין דבר כזה עבודה של איש אחד", התייחס לעבודתו כמנהל התכניות של הזכיינית. "זה מינימום של עוד עשרה אנשים במקרה הפחות טוב ועשרות רבות במקרה הטוב".

"כוכב נולד הייתה רק בסדר, לא כפי שרצינו"

עוד התייחס תלם לעונת העשור של "כוכב נולד" שרשמה רייטינג ממוצע של 27.1% והגמר שלה רשם 34.1%, נמוך מנתוני העונה שקדמה לה שהשיגה ממוצע של 28.8% ונתון גמר של 40.9%. "העונה העשירית שזה עתה הגיעה לסיומה הייתה עונה לא טובה, היא הייתה רק בסדר, לא כפי שרצינו", אמר תלם. הוא הוסיף שלמרות חוסר שביעות הרצון תפיק קשת עונה 11 לתכנית.

תכנית נוספת של קשת אליה התייחס תלם הייתה "רמזור", והוא ציין כי בימים אלה עובדים כותבי הסדרה על פיתוח תסריט העונה הרביעית. כמו כן התייחס גם לתכניות "עבודה ערבית" ו"פלפלים צהובים": "בהשוואה לגופי טלוויזיה אחרים, בארץ ובעולם, יש לנו ביצים גדולות. לשדר קומדיה בערבית בפריים טיים זה להגיד שיש לך ביצים, להביא ילד אוטיסט לחזית הפריים טיים זה להגיד שיש לך ביצים – אז יש לנו ביצים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully