וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום גיבוש תקציב 2013: קשת נערכת לקיצוץ נרחב

28.11.2012 / 15:01

לוואלה! ברנז'ה נודע כי ביום ראשון יתבשרו עובדי הזכיינית על צמצום משמעותי בכוח האדם, קיצוץ שכר רוחבי וביטולי חוזי טאלנט. במאקו צפויים ביטולי מדורים ואיחודי תפקידים

זכיינית ערוץ 2 קשת נערכת להליך קיצוצים נרחב בשורותיה ובשורות אתר האינטרנט שלה "מאקו", זאת בתום גיבוש תקציב החברה לשנת 2013. לוואלה! ברנז'ה נודע כי כבר ביום ראשון יתבשרו עובדי הזכיינית על צמצומי כח אדם וקיצוצי שכר רוחביים במחלקות השונות.

בשבועות האחרונים דנה הזכיינית בתקציב החברה לשנת 2013, על רקע המשבר המתמשך בשוק הפרסום והצפי להמשכו וההפסדים שספגה הזכיינית לאחרונה בגין שידורי החדשות במהלך מבצע "עמוד ענן" ואלה שצפויים לה בתקופת שידורי הבחירות. למרות נתוני הרייטינג הגבוהים להם זוכות תכניות קשת והפופולריות של האתר מאקו, מתקשה הזכיינית לתרגם את אלו להכנסות ולאחרונה אף ביקשה מהדירקטוריון תוספת תקציבית של 50 מיליון שקל. במסגרת הקיצוצים יהיה קיצוץ רוחבי במשכורות עובדי הזכיינית. על פי גורם בקשת, הקיצוץ יהיה ככל הנראה דיפרנציאלי, כלומר יפגע בעיקר במקבלי המשכורות הגבוהות. קיצוץ המשכורות מתווסף לשורה של מהלכים שנעשו לאחרונה בהם קיצוץ תקציבי ההפקה בסדרי גודל של 10% עד 15% וביטול חוזי טאלנט.

מאקו: קיצוץ בתקציבי פרילאנסרים ובתקציב אתרי הלוויין

במאקו פוטרו באחרונה עשרה עובדים ואחרים התבקשו לצאת לחופשה ללא תשלום, ותקנים של אחרים שעזבו לא אוישו. באתר צפוי איחוד של מדורים ותפקידי עורכים, משרות עריכה אחדות יבוטלו כמו גם תקציבי פרילאנסרים. תקציב אתרי הלוויין של מאקו בהם נעשתה השקעה רבה השנה – יצומצם בעשרות אחוזים, והם יספגו פגיעה קשה. במאקו מתכוונים להסיט את התקציבים לאפיקים אחרים, בעיקר לכיוון מחלקת האקטואליה של האתר הנמצאת בהליך התרחבות, כמו גם בפיתוחים עסקיים שונים בתחום הדיגיטל והניו-מדיה. במאקו ישקיעו בשנה הקרובה גם בהרחבת תחום התוכן השיווקי והשת"פ.

בשנה החולפת נערכו שינויים משמעותיים באתר, רבים מהם בשדרת ההנהלה שהוחלט על צמצום היקפה. אסף מצנע שערך את מאקו והיה שותף בהקמתו פרש מהחברה אחרי שש שנים ובמקומו מונתה שלומית אברהם. מנהל הפיתוח העסקי של האתר נועם ברגלסון הועבר לתפקיד אחר, ולא מונה לו מחליף. באתר ייחסו אז את השינויים להרחבת היקף הפעילות של האתר תוך ייעול תהליכי עבודה. השנה גויסו למאקו בין היתר זיו רוזן כמשנה למנכ"ל ואנשי החדשות יעקב אילון ואפי טריגר, ושיתוף הפעולה בינו לבין חברת החדשות של ערוץ 2 התהדק.

תגובת קשת לדברים טרם התקבלה.

david_a@walla.net.il

עוד בנושא:
אפי טריגר עובר לקשת: יצטרף למחלקת האקטואליה של mako
עכשיו זה רשמי: יעקב אילון ישמש כמנהל מחלקת האקטואליה של mako
הרשות השנייה: קשת מפרה הכללים בשעת שידור "חטופים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully