וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודר התחייב? במשרד רה"מ קיצרו את טווח הארכת הזיכיון להצלת ערוץ 10

2.12.2012 / 22:48

מספר שעות אחרי הצהרת לאודר, שינתה הערב לשכת רה"מ את לוח הזמנים ותחמה את הארכת הזיכיון בשנתיים, במקום שלוש כפי שהוצע בתחילה. ערוץ 10: "מסתבר שיש אלכימאים בירושלים"

אחרי ההופעה הנחרצת של בעל המניות בערוץ 10 רון לאודר היום, בה חתם בפני עיתונאים ואנשי ערוץ 10 על כל ההתחייבויות הכספיות אותן העמידה לערוץ ועדת לוקר ובכך העביר את הכדור חזרה לפתח לשכת ראש הממשלה – הגיעה הערב התגובה מכיוונם: בעוד המתווה להצלתו כלל הארכה של הזיכיון בשלוש שנים, הערב שינתה לשכת ראש הממשלה את לוחות הזמנים ותחמה את ההארכה בשנתיים בלבד. בערוץ 10 אומרים היום שלכך התכוון יו"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב כאשר אמר מעל הפודיום אחר הצהריים, כי בדרך לכנסת יוצבו בפני ערוץ 10 עוד כמה וכמה משוכות.

בערוץ האשימו את משרד מנכ"ל ראש הממשלה, הראל לוקר, בחריגה מכוונת ואף זדונית מההסכם המקורי – אולם יש לציין כי כמו היקפי ההתייבויות הכספיים ונושאים נוספים, גם משך זמן הארכת הזיכיון היה נתון לכמה וכמה דיונים ולא התקבלה בעניינו התחייבות חד-משמעית שהוגשה לערוץ והוסכם עליה על ידי שני הצדדים. כך התאפשר ללשכת ראש הממשלה לשנות סעיף במתווה בשעות שלאחר החתימה של לאודר. לבד מהארכת זיכיון ערוץ 10 בשנתיים, כולל כעת המתווה גם את ביטול תשלומי התמלוגים עליו הוחלט מוקדם יותר לכינוס הוועדה והענקה של הלוואה בסך 65 מיליון שקלים. התעקשות זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת ודרישתן לשוויון בתנאים שהוצעו לערוצו של לאודר הביאה אמנם להתארכות משך זמן העבודה שלה, אולם כעת אותם תנאים מוצעים גם להן.

"מדוע פתאום בהינף יד נמחקה עבודת כל הדרגים המקצועיים?"

?מתווה לוקר כפי שפורסם ויוח"צן על ידי מנכל משרד ראש הממשלה ב-5 בנובמבר של הארכת זיכיון לשלוש שנים, התבסס על עבודה מקצועית של אנשי האוצר, עבודה שבבסיסה תוכנית עסקית לתקופה של 3-5 שנים, תוכנית עסקית ומודל פיננסי לתקופות החזר ותשואה של שלוש שנים לכל הפחות", הסביר בכיר בערוץ.

בלשכת ראש הממשלה שקלו היום האם לצאת בהודעה לתקשורת ובה התייחסות לדבריו של לאודר, אולם לבסוף החליטו לוותר על כך ולא להודיע על צעדיהם באופן רשמי, וגם הערב סרבו להתייחס לדברים. בערוץ 10 מסרו הערב: "אפשר רק לתמוה איך ומדוע פתאום כעת ובהינף יד נמחקה עבודת כל הדרגים המקצועיים ותוכנית עסקית של 3-5 שנים אמורה לספק את אותן התוצאות בשנתיים בלבד. מסתבר שיש אלכימאים בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully