וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל רביד נגד משה נסטלבאום: "זהו זה, אי אפשר להמשיך עוד עם האיש הזה"

3.12.2012 / 11:14

רביד הגיש אתמול תלונה לנציבות שירות המדינה ולמבקר המדינה בשל הדחתו על ידי מנהל מחלקת החדשות של הערוץ: "מנהל אותנו אדם שעסוק בסכסוכים, בהסתה ושיסוי, ברכילות ושקרים"

כשנה לאחר שהודח מתפקידו כמגיש בערוץ הראשון, הגיש אתמול (ראשון) יגאל רביד תלונה לנציבות שירות המדינה ולמבקר המדינה נגד מנהל מחלקת החדשות של הערוץ משה נסטלבאום. לפי חודש הוצע לרביד לחזור ולשמש כמגיש במסגרת ניסיונות גישור ביניהם, אולם רביד סירב ובחר להגיש את התלונה. הוא מתכוון להגיש בנוסף גם תביעת פיצויים, על רקע הדחתו.

"אני מנוע מלדבר על העדות עצמה, אבל גם לא הראשון שמתלונן וחושף חשדות קשים כלפיו", כתב רביד באימייל שהעביר אתמול למקורביו ברשות השידור, בו מסר להם כי בימים הקרובים יוזמנו אחדים מהם למסור את הידוע להם לאנשי הנציבות באשר לסכסוך של השניים. "לנסטלבאום או למי מטעמו אסור לדבר איתכם על עדות כזו או אחרת, ולנסות להניא אתכם מלדבר. כולנו מוגנים, ואם יחרוג יואשם מיד בהטרדת עד ובשיבוש הליכי חקירה".

נסטלבאום: "תלונות על רביד התקבלו מצד עורכים שעבדו עימו"

משה נסטלבאום ויגאל רביד הסתכסכו זמן קצר לאחר שהאחרון נכנס לתפקיד הזמני של מנהל מחלקת החדשות. הוא זימן את רביד לשורה של בירורים משמעתיים ורביד טען כי מדובר בהתנכלות – נסטלבאום טען מנגד כי תלונות על רביד התקבלו מצד עורכים שעבדו עימו. כך או כך, נציבות שירות המדינה תאלץ להכריע בנושא. מיד לאחר שהודח מתפקידו, הועבר רביד לשמש כמנחה ברשת ב' של קול ישראל.

"שוחחתי עם רבים מכם, ורק אחרי לבטים החלטתי שזהו זה, אי אפשר להמשיך עוד עם האיש הזה", כתב. "מה שאני עובר בשנה האחרונה מצטרף לסבל ולהשפלה של רבים אחרים. מנהל אותנו אדם שעסוק בסכסוכים, בהסתה ושיסוי, ברכילות ושקרים, תוך שבירת כל קוד אתי ומוסרי, שרומס כללים בסיסיים של הגינות אנושית, ושבמישור המקצועי הוכתר כבר כמינוי הגרוע בתקשורת. בימים הקרובים תשמעו מן הסתם השמצות נגדי כמיטב המסורת. אל תאמינו ואל תתייחסו. הכל יתברר בהמשך".

יגאל רביד סירב להגיב לידיעה. תגובות רשות השידור ומשה נסטלבאום לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully