וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ערוץ 10 הפגינו מול ביתו של ויינשטיין: "מדובר בסיכול ממוקד"

14.12.2012 / 13:01

כ-50 מעובדי ערוץ 10 ונענע10 הפגינו מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה בהרצליה פיתוח במחאה על אי קידום עניינם. ויינשטיין יצא אל המפגינים ואמר: "אני מקווה שהנושא ייפתר"

כחמישים מעובדי ערוץ 10 ונענע10 התאספו הבוקר (שישי) מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין שבהרצליה פיתוח, וקראו לו להורות לממשלה להעלות על סדר היום שלה את סוגיית הערוץ ואת תזכיר החוק בעניינים.

"הדברים מתנהלים כמו רפובליקת בננות ולא כמדינה מתוקנת, אפילו לא כמו מדינה", קרא במגפון לעבר ביתו יו"ר הדירקטוריון אבי בלשניקוב, שהזהיר אותו "חשבנו האם להגיע למשרד האוצר אבל הוא חתם, חשבנו האם להגיע ללשכתו של ראש הממשלה אבל המנכ"ל כבר התערב. מדובר בסיכול ממוקד של ערוץ מטעמים פסולים".

הפגנת ערוץ 10. אלירן אביטל, ספק 500
"הדברים מתנהלים כמו רפובליקת בננות". עובדי ערוץ 10, הבוקר/ספק 500, אלירן אביטל

ויינשטיין: "אנחנו עובדים על זה"

במקום נכחו גם יואב הלדמן, יריב ג'יבלי, אמנון לוי, דני רופ, דורון נחום, הילה אלרואי, מתן חודורוב, רפי רשף, אורלי וילנאי וגיא מרוז. "אנחנו נשלם את כל החובות למדינה עד השקל האחרון - הקופה לא מפסידה, המיסוי לא מפסיד", קרא בלשניקוב. "אני קורא לך היועץ המשפטי לרדת אלינו ולהגיד לנו אם לא פרענו משהו שהיינו אמורים לפרוע".

וינשטיין שיצא מביתו עצר ליד המפגינים ואמר להם: "יש חשיבות רבה בקיום של ערוץ טלוויזיה, זה לא מתקבל על הדעת. אנחנו עובדים על זה, אני מקווה שהנושא ייפתר".

הפגנת ערוץ 10. אלירן אביטל, ספק 500
"בעקבות תחקירים נשכניים מעוניינים לסגור את הערוץ". המפגינים, הבוקר/ספק 500, אלירן אביטל

"עכשיו גילינו את הפרצוף האמיתי"

יו"ר ועד העובדים של הערוץ, מתן חודורוב, אמר כי במידה והממשלה לא תעלה את הסוגיה על שולחנה - יחל שימוש במסך לצרכי הסברה. "עושה רושם שבעקבות תחקירים נשכניים מעוניינים לסגור את הערוץ, עכשיו גילינו את הפרצוף האמיתי - לא מדובר בסאגה של חובות אלא מניעים אחרים".

חודורוב הוסיף: "אנחנו נעשה הכל בשבועיים הקרובים אם הדבר לא ייפתר כדי להסביר לציבור על גבי המסך כדי למה סוגרים את ערוץ 10". מחר בערב יתכנס דירקטוריון הערוץ ויחליט האם להוציא לפועל את פיטוריהם של העובדים.

בתוך כך, במידה ולא תתקבל החלטה בעניינם, מתכוונים בערוץ לעשות שימוש במסך בדומה לזה שעשו לפני הקמת ועדת לוקר. כך לדוגמא מתכננים העובדים פריצות לשידור וכן קידום סרטונים אשר הכינו מבעוד מועד, המפנים את ההאשמה בסגירת הערוץ ובאובדן מקום העבודה שלהם לראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully