וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בערוץ 10 זולג לחברות ההפקה: גם עובדים באולפני הרצליה פוטרו

19.12.2012 / 15:50

במכתב שקיבלו לפני שעה קלה 50 עובדי התוכנית ”אורלי וגיא” כתבו מנהלי אולפני הרצליה: ?אנו מקווים ומעריכים כי עניין הערוץ ייפתר”

בהמשך למכתבי הפיטורים שהוצאו לעובדי ערוץ 10 וחדשות 10 השבוע, היום החל הליך פיטורים גם של עובדי חברות ההפקה שעובדות עם הערוץ. הבוקר (רביעי) פוטרו 50 עובדי הפקת התכנית "אורלי וגיא", אותה מפיקה עבור הערוץ "אולפני הרצליה".

במכתב שקיבלו לפני שעה קלה העובדים כתבו מנהלי אולפני הרצליה: ?אנו מקווים ומעריכים כי עניין הערוץ ייפתר שאחרת כאזרחים נצטרך להיות מודאגים לא פחות כעובדים .יחד עם זאת אנו נערכים לאפשרות האיומה מכל מאחר ואנחנו כמו ערוץ עשר שבעי הבטחות מגורמים שונים שלא קוימו".

בערוץ 10 אמרו היום כי המהלך נעשה "בשל החשש הכבד שהחוק להארכת זיכיון ערוץ 10 יטורפד מחר בכנסת". מחר תקיים ועדת הכלכלה של הכנסת שני דיונים במסגרת הכנה לקריאה שנייה ושלישית של הצעות החוק הנוגעות להמשך שידורי ערוץ 10 ושידורי החדשות המקומיות.

חוק הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו צפויה לעלות לדיון בשעה 17:30. מלבד נציגי משרדי הממשלה ומשרד ראש הממשלה וגופי הרגולציה, זומנו לוועדה גם זכיינות ערוץ 2 קשת ורשת, נציגי רשות השידור, נתיגי חברות הכבלים והלווין וארגוני היוצרים.

תגובת "אולפני הרצליה" לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully