וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ynet מכחישים השעיית אטילה שומפלבי; "לא היה ולא נברא"

8.1.2013 / 11:48

אתמול פורסם כי שומפלבי הושעה למשך חודש מכתיבת פרשנות, זאת בשל פגישה עם אלדד יניב, אשר תוקף את מו"ל העיתון נוני מוזס. שומפלבי: "מצטער להרוס את החגיגה, אבל הנני כאן"

מקורביו של הפרשן הפוליטי של ynet, אטילה שומפלבי, מכחישים כי ננקטו נגדו אי אלו צעדים וכי הוא הושעה מכתיבה או הגשה באתר - זאת כיוון שנפגש עם יו"ר מפלגת "ארץ חדשה" אלדד יניב, המנהל מערכה נגד מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. באתר סרבו להתייחס באופן רשמי לפרסומים שהיו באמצעי תקשורת שונים ביניהם Themarker ו"מאקו" בנושא, אולם גורמים באתר הכחישו אמש (שני) נמרצות את הדברים וטענו כי מדובר בספין של אנשי המפלגה לקראת פרסומו של סרטון נוסף התוקף את נוני מוזס. גורם בכיר באתר הוסיף ואמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי "לא היה ולא נברא. אטילה כותב ומשדר כרגיל".

שומפלבי מצידו, כתב היום בפייסבוק כי "מאז אמש מישהו טורח להפיץ ברשת שמועה לפיה הושעתי כביכול מכתיבת הטור הפוליטי שלי או מכתיבה או עבודה בטמקא. ובכן, אני מצטער להרוס את החגיגה, אבל הנני כאן, עודני כותב ולרגע אחד לא הושעתי מן העבודה. דווקא מתאים לי קצת חופש, אבל הבוסים לא ממש מסכימים לאפשר לי חופשת סקי בעת הזו. נתראה עוד מעט על המסך". עם זאת, יצויין כי קיימת אפשרות כי התקבלה החלטה ברוח דומה, אשר התבטלה מאוחר יותר בעקבות ההד הציבורי שנוצר.

במפלגת "ארץ חדשה" אומרים היום כי במידה והדברים נכונים ואכן בוצעה פגיעה בעבודתו של שומפלבי – הם יפנו בנושא למועצת העיתונות ואף יגישו נגד קבוצת ידיעות תביעת נזיקין.

אתמול פורסם בבלוג "ולווט אנדרגראונד" כי בסוף השבוע האחרון נפגש שומפלבי עם יניב במסעדת "קנטינה" בתל אביב, ומשנודע הדבר למשנה לעורך ynet ערן טיפנברון, הוחלט באתר להשעות אותו מפרסום פרשנויות באתר לתקופה של חודש. שומפלבי עצמו סרב לשוחח עם עיתונאים שפנו אליו בנושא, אולם אחד ממקורביו אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי מדובר בפרסום שגוי וציין כי שומפלבי עובד רגיל ואף יגיש היום את משדר הצהריים של האתר במסגרת שידורי תקופת הבחירות.

הגיעו לצלם את הפרידה מיאיר לפיד - וגורשו מהמקום

גורם בקבוצת ידיעות אחרונות אמר הבוקר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי במקרה הנוכחי נכון היה לחרוג מהמדיניות של העיתון, אותה מכתיב המו"ל ולפיה אין כל התייחסות לפרסומים על אודותיה – לטוב ולרע, לרבות לטענות אנשי המפלגה.

"המקרה הזה משרת את אנשי 'ארץ חדשה' ואת הפרובוקציות שלהם", הוסיף הגורם. הוא התייחס לפעולות שעשו לאחרונה אנשי המפלגה ושכוונו נגד מו"ל הקבוצה מוזס: בתחילה פרסמו ב"ארץ חדשה" סרטון ובו נטען כי מוזס משתמש בכוחו לרעה על מנת להשפיע על פוליטיקאים, בהמשך תיעדו התפרצות למערכת ynet בה דרשו לדעת מדוע זו נמנעת מלסקר אותם, ובסוף השבוע הגיעו למסיבת הפרידה של יאיר לפיד מעיתון ידיעות אחרונות ותיעדו את גירושם מהמקום.

היום בערב צפוי להתפרסם סרטון נוסף בסדרת "השיטה" שמצלמים יו"ר המפלגה אלדד יניב ורני בלייר, והוא יהיה השני שתוקף את נוני מוזס. את אטילה שומפלבי לא ניתן היה להשיג. ב-ynet סרבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully