וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על נתניהו? עבור לעמוד 37

21.1.2013 / 9:16

פרשן "ישראל היום" דן מרגלית ביקר הבוקר בטור שכתב את ההחלטה של ראש הממשלה למנות את השר כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל וכינה אותה "פגומה". "העונש": הגליה לעמוד 37

פרשן "ישראל היום" דן מרגלית התייחס הבוקר לטור שכתב בעיתון ובו העביר ביקורת על ההחלטה של ראש הממשלה אתמול למנות את משה כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל. בטור נכתב שההחלטה רעה מבחינה מוסרית. לדברי מרגלית, מכיוון שטור נגד נתניהו, הוא "נדחק לעמוד 37 מן העמוד הראשון".

דן מרגלית אמר הבוקר בתכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל כי הסיבה שבעיתון בחרו שלא לשים הפניה לטור שלו בעמוד השער או למקם את הטור בסמוך לעמודים המסקרים את המהלך, היא תוכן דבריו שאינו מחמיא לראש הממשלה. מרגלית כתב כי ההודעה על מינויו של כחלון היא "הודעה פגומה, המצביעה על דאגה גדולה בחוגי הליכוד", והוסיף כי "תכסיסים כאלה אינם מוסיפים דבר, רק גורעים".

"אני לא קובע איפה אני נמצא, ראיתי את הטור בעמוד 37. יש שיקולי מערכת שאני לא נכנס אליהם ואני לא יודע מה הם", אמר מרגלית. לשאלה האם אפשר ממבט בעמוד הראשי של ישראל היום להעריך מהם שיקולי המערכת, אמר מרגלית: "אני לא מותח ביקורת ולא עושה הערכות לגבי מקום העבודה שלי לטובה או לרעה".

הטור של מרגלית פורסם בעמוד הדעות של העיתון, ללא הפנייה כאמור מהשער - אשר כולו עוסק בהודעת ראש הממשלה. הכותרת, מחמיאה למהלך ("כחלון יעשה מהפכה בדיור בדיוק כמו בסלולר") ומשובצים לצידה שני מאמרי דעה אחרים: האחד של מתי טוכפלד, התוקף את החלטת יו"ר ועדת הבחירות השופט רובינשטיין שלא להתיר אמש את שידור מסיבת העיתונאם של נתניהו בה הודיע על המהלך, והטור השני של חזי שטרנילכט המסביר מדוע הבחירה של נתניהו בכחלון לתפקיד היא בחירה נכונה.

את תגובתו של דן מרגלית לא ניתן היה להשיג. תגובה "ישראל היום" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully