וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע מחביאה "יש עתיד" את הח"כים שלה מהתקשורת?

31.1.2013 / 14:01

כתבים שונים, ביניהם ברק רביד, איילה חסון וקרן נויבך מתרעמים על סירובו של יאיר לפיד להתראיין ועל הוראה דומה שנתן, לטענתם, לסיעתו. "יש עתיד": "כל בקשה נבחנת עניינית"

"מאוד אופנתי לדבר על ההתנהלות בישראל ביתנו, אבל יש עתיד היא דיקטטורה חשוכה לא פחות", כך לדברי הכתב המדיני של עיתון "הארץ" ברק רביד.

רביד כתב את הדברים הבוקר, במסגרת שיח בין כתבים שהתקיים בטוויטר, ובו הביעו תרעומת על סירובו של יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד להתראיין והוראה דומה שנתן לאחרונה, לטענתם, לחברי מפלגתו - עד לסיום המשא-ומתן הקואליציוני.

כתבת ערוץ 1 איילה חסון כתבה כי עד להשבעה בכנסת, במפלגת "יש עתיד" לא מתירים למועמדים להתראיין. "יש עתיד - יש משמעת", עקצה את המפלגה. כתבת המפלגות של הג'רוזלם פוסט להב חרקוב כתבה כי גם היא נתקלה במדיניות כאשר ביקשה לראיין את מס' 17 ברשימת המפלגה הרב דב ליפמן ונתקלה בסירוב.

מגישת "סדר יום" ברשת ב' קרן נויבך כתבה כי במערכת התכנית מבקשים כבר מתחילת השבוע שני מרואיינים מהמפלגה, עפר שלח ורות קלדרון, ודובר המפלגה לא מאשר את הראיונות. נויבך כינתה את ההחלטה מהלך "מופרך".

"אפילו לא רצינו לדבר על פוליטיקה, הסירוב היה גורף"

דבריו של רביד היו החריפים ביותר, ולא בכדי: מאז חשפה כתבת העיתון טלילה נשר לפני שנה את פרשת לימודי הדוקטורט של לפיד - בעיתון טוענים כי הוא ממאן להתראיין אליהם - זאת על רקע סירובו להתראיין למוסף העיתון או להשתתף בפרויקט צ'אט עם קוראי העיתון. רביד תהה הבוקר "כמה זמן ייקח עד שמישהו מ-18 הגמדים של יאיר לפיד יתמרד".

גם ממול, בגלי צה"ל, לא הצליחו לראיין את חברי המפלגה. גורם במחלקת האקטואליה סיפר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי בתחנה ביקשו לראיין את מספר 3 במפלגה יעל גרמן בהקשר לפרשת נתן אשל - ונתקלו בסירוב גורף. גם את פנינה תמנו-שטה‎ ביקשו לראיין על משבצת חברת כנסת החדשה וסורבו. "אפילו לא רצינו לדבר על פוליטיקה, הסירוב היה גורף", אומר גורם בתחנה.

ומי זוכה לשיתוף פעולה? דווקא "ידיעות אחרונות"

עם זאת, בעיתון "הארץ" לא ישמחו לשמוע כי היום דווקא קיימה "יש עתיד" שיתוף פעולה עם המתחרים מבית ידיעות, וכל חברי הכנסת שלה הצטלמו לפינה באתר ynet. לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם בערוץ הכנסת קבעו לחברי הכנסת הטריים יום צילומים. גורם במפלגה אמר היום כי בניגוד להנחת העיתונאים - לא נמסרה הוראה למנוע כל קשר עם התקשורת עד לסיום המשא-ומתן הקואליציוני.

דוברת "יש עתיד" נילי רייכמן מסרה בתגובה: "כל בקשה לראיון נבחנת בצורה עניינית, חלקן מתממשות וחלקן לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully