וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה שנהב מצטרפת לוועדה לבחינת שוק התקשורת

12.2.2013 / 13:17

שנהב, שהייתה המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ניר למפרט וסמנכ"ל שיווק ומכירות בבזק, הצטרפה אתמול לדיון הראשון של הוועדה בראשות יעקב שחם

הרשות השנייה גייסה בכירה לשעבר בערוץ 10 לטובת הוועדה לבחינת שוק התקשורת. מדובר בפנינה שנהב שהייתה המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ניר למפרט וסמנכ"ל שיווק ומכירות בבזק.

הוועדה של הרשות השנייה בראשות יעקב שחם התכנסה אתמול לראשונה והחליטה על המתווה להסדרת שוק השידורים בטלוויזיה, אותו היא מייעדת להגיש בסופו של דבר לכנסת על מנת לבצע שינויי חקיקה. בקרוב היא צפוי לזמן את זכייני הרשות השנייה, נציגי היוצרים, בעלי רישיון בפלטפורמות הכבלים והלוויין, חברות שמשקיעות בפלטפורמות נוספות ועתידיות ונציגי שוק הפרסום ופרסומאים. הוועדה תבחן את התנהלות שוק, תלבן את הכשלים הקיימים ותמליץ על דרכי טיפול בהם.

על פי ההחלטה, אלה הנושאים העיקריים שיידונו בוועדה: שוק התוכן ומחויבויות התוכן, שוק הפרסום ומחירי זמן הפרסום אל מול הרייטינג, בחינת ההוצאות וההכנסות של הזכיינים, סוגיית התוכן השיווקי ושוק ההפקה המקומי.

יו"ר הועדה יעקב שחם אמר: "מטרת הוועדה הינה להתמודד עם המצוקה המתמשכת בשוק השידורים בטלוויזיה אשר מחייבת גיבוש פתרון מקצועי וכולל" והבטיח כי "ייעשה הכל כדי שהדו"ח המסכם של הוועדה יונח על שולחנו של הממונה שיבחר עם כניסתו לתפקיד". מנכ"לית הרשות בפועל, אילת מצגר הוסיפה כי "במועד זה, לקראת המעבר לרישיונות ובהינתן המשברים שעבר שוק הטלוויזיה, יש מקום לבחינה מעמיקה של השוק על כל מרכיביו. היעד הוא להבטיח את השירות המיטבי לציבור, תוך פיתוח שוק היצירה, ותוך הבטחת הקיום הכלכלי של המשדרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully