וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע מיפ: "תא גורדין" של קשת ו-yes נמכרה לרוסיה

7.4.2013 / 12:31

דרמת הריגול של שהופקה על ידי טדי הפקות לתסריט של רון לשם ועמית כהן, נמכרה לחברת ההפקות הרוסית J.I.T.V ותשודר גם במדינות חבר העמים

"תא גורדין" של קשת ו-yes בהפקת טדי הפקות נמכרה לרוסיה
דרמת הריגול "תא גורדין" ובשמה הבינלאומי "Mice" של קשת ו-yes שהופקה על ידי טדי הפקות לתסריט של רון לשם ועמית כהן, נמכרה לחברת ההפקות הרוסית J.I.T.V. החברה רכשה את זכויות ההפקה של הסדרה וכן את זכויות ההפצה ברוסיה ובמדינות חבר העמים.

אלון שטרוזמן, מנהל Keshet International, הזרוע הבינלאומית של קשת בחו"ל: "רוסיה תמיד שימשה עבורנו שוק אדיר למכירת פורמטים כשהבולטים שבהם: "היורש", "רמזור" ו"חטופים" (Homeland) שנמצאת עכשיו בשלבי טרום הפקה. אנו מתרגשים במיוחד מהפוטנציאל של הסדרה ושל השחקנים הרוסים הטובים ביותר בישראל להפוך לסיפור הצלחה ברוסיה".

הסדרה תעלה לשידור בקשת החל מ-22/4 ונמצאת בפיתוח לרשת NBC האמריקאית לאחר שנמכרה ל חברת Universal Television בספטמבר 2012. "תא גורדין" הינה דרמת ריגול בת 12 פרקים, המגוללת את סיפורה של משפחת גורדין אשר עלתה לישראל מבריה"מ בשנות ה-90 של המאה הקודמת. עלילת הסדרה עוקבת אחר בן המשפחה- קצין מעוטר והוריו שהתאקלמו היטב בישראל אך בעברם שירתו כמרגלים בשירות בריה"מ. לחיי המשפחה מפציע סוכן ביון רוסי שדורש מהם להפעיל את בנם שנקלע למבחן בלתי אפשרי - האם לבגוד בהוריו או במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully