וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל עזיבות בנענע10: 7 עובדים פורשים

8.4.2013 / 13:53

מדובר בכ-10% מכוח האדם בחברה. גורם באתר: "יש תחושה שהאתר לא מתקדם לשום מקום. מעבירים ממנו תקציבים החוצה לערוץ 10 והאתר מתייבש לאט לאט ביד מכוונת"

גל עזיבות באתר נענע10, זאת לאור מה שעובדים מגדירים כ"קפאון כללי של האתר". לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים הוסדרה פרישתם של כשבעה עובדים העובדים בו שנים ארוכות. מדובר בכ-10% מכוח האדם בחברה המונה כיום כ-80 עובדים. בתוך כך, גורמים באתר טוענים כי עורך האתר אורי רפאל באום צפוי אף הוא לעזוב בקרוב את תפקידו, זאת בשל מה שהם מגדירים כ"קושי רב להתנהל בסיטואציה שנוצרה".

אתר נענע10 פועל כיום במתכונת כח אדם מצומצמת, כחלק ממגמה שהחלה עם קיצוץ רוחבי שנעשה בתקציבו לפני כחצי שנה. חלק מהעורכים ואנשי מערכת שפרשו בחודשים האחרונים לא הוחלפו על ידי עובדים חדשים, ותקציבי המדורים קוצצו למינימום הנדרש בשלב זה להפעלתם. לאחרונה עברו מחלקות המכירות והשיווק של נענע10 לחסות ערוץ 10 וכעת הן פועלות תחת חסותו של סמנכ"ל המכירות של ערוץ 10 דן רון, אשר מונה לאחרונה בנוסף גם לתפקיד המשנה למנכ"ל נענע10, במה שהגדירה יו"ר הדירקטוריון האתר מיכל גרייבסקי כ"תהליכים עמוקים של התייעלות ואינטגרציה".

בין הפורשים: מנהלת הסטודיו ג'רי וינוקור, מנהלת השיווק שירלי ירקוני ומנהל הלוגיסטיקה ניר נתנאל. בשבועות האחרונים עזבו גם מנהלת הפרויקטים ועורכים נוספים, בהם שתי עורכות הומפייג'. כולם עובדים ותיקים של נענע10 הנמצאים באתר שנים ארוכות.

"יש תחושה שהאתר לא מתקדם לשום מקום, שלא משקיעים בו תקציבים ושמעבירים ממנו החוצה לערוץ 10 מחלקות וכוח אדם ושהאתר מתייבש לאט לאט ביד מכוונת", אומר גורם בנענע10 בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "תמיד יש חילופים ושינויים, אבל פה - כל מי שעזב המשרה שלו בוטלה ועורכים נשארו לבד, מרגישים שהם קורסים והאווירה מאוד קשה". עוד אומר הגורם כי "לוח השידורים החדש של ערוץ 10 שאמור להיות מושק בקרוב לא יקבל בנענע10 טיפול כמו פעם, שכן במחלקת התכניות היו פעם שישה אנשים והיום יש בקושי אחד".

לאחרונה נערכה באתר הרמת כוסית לקראת החג, ובה התייחס מנכ"ל האתר יריב ג'יבלי לשינויים הצפויים בו. "המטרה היא להתמקד במה שאנחנו יותר טובים בו", אמר לעובדים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה הוקם צוות חשיבה מיוחד בראשותו ובראשות מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז והם נפגשו על מנת למצוא דרכים לשפר את הסינרגיה בין חדשות 10 לנענע10, כאשר המטרה הסופית כי העברת מחלקת החדשות של האתר לכפיפות מלאה של חדשות 10.

מאתר נענע10 נמסר בתגובה: "האתר עובר בימים אלה תהליך של שינוי ומיקוד, הן ברמת התוכן והן בשדרת הניהול וכוח האדם. על כל משרה שהתפנתה גויסו עובדים חדשים, בימים אלה מוקמת מחלקת תכניות חדשה, כך שאין שינוי במצבת כוח האדם בנענע10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully