וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להיות מיליונר

9.4.2013 / 12:51

העונה השנייה של "מעושרות" טרם עלתה לאוויר - אבל בערוץ 10 כבר חותמים על הצ'ק לעונה שלישית, אשר תהיה "עונה מעורבת" בה ישתתפו נשים וגברים

העונה השנייה של "מעושרות" עוד לא עלתה לאוויר - אבל בערוץ 10 כבר מרוצים מהתוצרים והזמינו עונה שלישית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לאחרונה צולם הפרומו לעונה השנייה של הדוקו-ריאליטי, והיא צפויה לעלות לשידור במהלך החודש הבא. את "מעושרות" מפיקה חברת MY-TV.

בימים אלה עובדים חברי מערכת התכנית בראשה של היוצרת אורנה בן דור על ליהוק לעונה השלישית. בעוד בשתי העונות הראשונות של התכנית השתתפו נשים בלבד - העונה השלישית תהיה מעורבת ותשלב הן נשים והן גברים, מהלך דומה לזה שעשו ב-HOT עם הדוקו-ריאליטי "מחוברים" שעונתו הקרובה תהיה גם היא מעורבת.

בערוץ 10 היו מרוצים לא רק מנתוני הרייטינג של העונה הראשונה של התכנית, שהשיגה ממוצע של כ-14%, אלא גם מהחלטת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו להכיר בתכנית כז'אנר של סוגה עילית - וכך נחשבה הסדרה במסגרת היקף השעות בז'אנר אליו מחויב ערוץ 10 בתנאי זיכיון השידורים. גורם ברשות אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי ייתכן הכרה דומה תתקבל גם לגבי העונה שנייה של התכנית, וברשות יחליטו על כך לאחר צפייה בשני הפרקים הראשונים.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "בימים אלו אנו עמלים על השקת העונה השנייה – "מעושרות 2", שתעלה בערוץ 10 בשבועות הקרובים כחלק מלוח השידורים החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully