וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למורת רוחם של כתבי הצפון: פרס ביאנו יוענק למו”ל כלכליסט יואל אסתרון

14.4.2013 / 16:27

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בכוונת תא הכתבים בחיפה לפנות לאסתרון ולבקש ממנו לתרום את סכום הזכייה לסטודנטים חיפאים לתקשורת

למרות רוחם של תא כתבי חיפה: מו"ל עיתון כלכליסט, יואל אסתרון, הוא הזוכה בפרס חיפה לתקשורת על שם מארק ביאנו - כך החליטה וועדת הפרס השנתי. הפרס, על סך 30 אלף שקלים, הוענק מדי שנה לכתב חיפאי אולם החל מהשנה שעברה הוא מוענק על מפעל חיים ללא קשר למיקום גאוגרפי - החלטה שמעוררת את זעם העיתונאים המקומיים.

פרס ביאנו יוענק השנה לאסתרון בכנס חיפה לתקשורת צעירה שיתקיים בעיר בשיתוף עיריית חיפה ולאגודת העיתונאים בתל אביב. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בכוונת תא הכתבים לפנות לאסתרון ולבקש ממנו לתרום את סכום הזכייה לסטודנטים חיפאים לתקשורת.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, עת דלפו שמות המעומדים לפרס השנה התעורר זעם בקרב הכתבים בחיפה. מועמדותה של אילנה דיין לקבלת הפרס הביאה לכך שאלו פנו לעיריית חיפה והביעו מורת רוח על הכוונה להעניק את הפרס לעיתונאי שאינו מקומי, מה שנוגד לטענתם את רוח הפרס - המוענק על שמו של כתב חדשות HOT בחיפה מארק ביאנו שנהרג בפיגוע במסעדת מקסים בעיר לפני עשור.

אחד מכתבי חיפה סיפר היום לוואלה! ברנז'ה כי "עשינו סיעור מוחות לפני שעה קלה בעקבות הידיעה על הכוונה להעניק את הפרס לעיתונאי שלא מהאזור. אנחנו מתכוונים מיד אחרי החג לשלוח מכתב לזוכה יואל אסתרון, לברך אותו על זכייתו, אבל לבקש מנו לתרום את הכסף - כספי משלם המיסים החיפאי - לסטודנטים חיפאים לתקשורת. במקביל, ניאבק שבשנה הבאה הפרס יחזור לחיפה".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה לידיעה. יואל אסתרון ביקש שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully