וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדמול העולמית תשיק את "אנדמול ישראל"; קופרמן ישמש כמנכ"ל

29.4.2013 / 11:17

במסגרת העסקה, אנדמול תקים בסיס פעילות בשוק הישראלי על ידי רכישת 51% ממניות ”קופרמן הפקות” שתהפוך בעקבות כך ל”אנדמול ישראל”

אנדמול, חברת ההפקה העצמאית הגדולה בעולם, וקופרמן הפקות, הודיעו היום על הקמת שותפות חדשה. במסגרת העסקה, אנדמול תקים בסיס פעילות בשוק הישראלי על ידי רכישה מניות משמעותית ב"קופרמן הפקות" שתהפוך בעקבות כך ל"אנדמול ישראל". כחלק מהעסקה, ינון קרייז ימכור את 50% מאחזקותיו בחברת קופרמן, ואלעד קופרמן ישמש כמנכ"ל הגוף החדש.

על פי ההסכם בין הגופים, אנדמול תשקיע בפיתוח פורמטים בכל הז'אנרים עבור השוק המקומי ועבור השווקים הבינלאומיים. בנוסף, תפיק בלעדית את מגוון הפורמטים הבינלאומיים השייכים לאנדמול העולמית.

יוסט ספי מנכ"ל קבוצת אנדמול, מסר: "שוק הפיתוח הישראלי נמצא בשנתיים האחרונות במגמת עלייה רצופה והיכולת שלנו לספק את התוכן הזה ללקוחותינו ברחבי העולם מהווה הזדמנות מרגשת. קופרמן הפקות הינה חברת ההפקה הטלוויזיונית המובילה בישראל והשותפות בינינו מדגישה את המחויובות של אנדמול להשקיע ביצירתיות ובכישרון הטובים ביותר ברחבי העולם".

אלעד קופרמן מסר: "זהו יום מרגש עבורי כמפיק וכיוצר, איחוד הכוחות עם אנדמול כשותפים אסטרטגיים, תספק לנו את הרשת הבינלאומית והמשאבים ליצור תוכן באיכות עולמית. השותפות סוללת עבורנו את הדרך אל ספרית התכנים והפורמטים העשירה בעולם ותייצר עבור החברה ה הזמדנות יוצאת דופן למינוף תכנים בארץ ובעולם".

קופרמן הפקות נוסדה בשנת 2005. בין ההצלחותיה הבינלאומיות ניתן למצוא את "רמזור", שנמכר לרשת פוקס בארצות הברית ולרשת CTC ברוסיה, ותכנית הבידור "מותק בבקשה" שנמכרה לרשת GSN בארה"ב, תכנית הריאליטי "היורש עם אורי גלר". בנוסף, מפיקה קופרמן עבור קשת את תכנית הדגל של הזכיינית ה"אח הגדול". הפקות נוספות של קופרמן הפקות שזכו להצלחה ישראלית: "לה לה לנד" עבור yes, ו"אייל גולן קורא לך" עבור ערוץ 24.

אנדמול היא חברת ההפקה העצמאית לטלוויזיה ותוכן דיגיטלי הגדולה בעולם, המורכבת מרשת עולמית המונה מעל 80 חברות ב-31 מדינות ובסיסה באמסטרדם, הולנד. בין התכניות שהופקו על ידי החברה: Big Brother, Deal or No Deal, Wipeout, The Money Drop ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully