וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע עליית "שישי" של ערוץ 10: "אולפן שישי" יעלה פרומו לראשונה מזה 7 שנים

1.5.2013 / 11:35

סימני לחץ במסדרונות נווה אילן? בימים האחרונים עמלים בחדשות 2 על צילום והפקת פרומו לתכנית בהשתתפות קאדר הפרשנים וכתבי המגזין של מהדורת סוף השבוע

מהדורת "שישי" החדשה של ערוץ 10 תעלה לשידור ביום שישי הבא, ובחדשות 2 ממול לא קופאים על השמרים: בימים האחרונים עמלים בחברה על צילום והפקת פרומו לתכנית בהשתתפות קאדר הפרשנים וכתבי המגזין והוא צפוי להיות משודר במהלך כל השבוע שיקדם לעליית התכנית המתחרה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

בפעם האחרונה שהופק פרומו מיוחד ל"אולפן שישי", המובילה ללא עוררין או תחרות את טבלאות הרייטינג של ימי שישי, הייתה בשנת 2007 לקראת עליית התכנית המחודשת בהגשת יאיר לפיד. כמו השבוע, גם אז צולם הפרומו באולפני החברה בנווה אילן והוא התבסס על ההרכב העיתונאי של התכנית.

שיקום יום השידורים של ערב שישי בערוץ 10 היה משימת הפרוגרמינג הראשונה אליה נדרשו בהנהלה החדשה של ערוץ 10, בהובלת המנכ"ל רפי גינת ומנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז - עורך "אולפן שישי" לשעבר. ערב השידורים יכלול תכנית חדשה של ישראל אהרוני, אחריה את מהדורת "שישי" שתשודר בשעה 20:00 ולאחריה תוכנית בידור ואירוח חדשה בהגשת שי שטרן ובעריכת אסף גרינבאום שתיקרא "שי בשישי".

בערוץ 10 מסרו כי "אחרי תקופה ארוכה שבה בימי שישי לא הצבנו בפני הצופים אלטרנטיבה תחרותית מספיק מבחינה טלוויזיונית, ביום שישי, 10 במאי נחל לספק לצופים ערב צפייה איכותי ומגוון שכולל מגזין חדשותי מעמיק, ביקורתי, הישגי ומעניין ותוכנית בידור ואירוח מקורית ומרעננת שהולמת את האופי המיוחד של ערב שבת". בחברת החדשות של ערוץ 2 אישרו כי בימים הקרובים יעלה הפרומו של "אולפן שישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully