וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעי פדופיליה נגד בני ציפר: ”לו-ציפר ידוע ומוכר כאביר זכויות סוטי המין”

26.5.2013 / 11:08

פרויקט מג"ע (מיגור גילוי עריות ופדופילה), פנה במכתב זועם אל עמוס שוקן ודליה דורנר, זאת בעקבות טור שפרסם: "מגן בשם חופש הביטוי והאומנות על ציבור שלם של אוהבי ילדים"

פרשת התבטאותו של דניאל עוז בנושא פדופיליה מסרבת לגווע: טור שפרסם בנושא ביום שישי פובליציסט "הארץ" בני ציפר, הביא למחאה בפני נשיאת מועצת העיתונות דליה דורנר ומו"ל העיתון עמוס שוקן. הבוקר (ראשון) נשלח מטעם פרוייקט מג"ע (מיגור גילוי עריות ופדופילה) מכתב נזעם אל השניים.

במאמרו של ציפר, עורך מוסף הספרות של העיתון, הוא טען כי נוצרה "פאניקה המונית סביב המלה פדופיליה" וכי היא נופחה לממדים מפלצתיים, במילותיו. "ואז כשמגלים זנב של משפט כמו-פדופילי שכתב מאן דהוא בפייסבוק, יוצאים עליו למלחמת חורמה". ציפר הוסיף כי "ברור כשמש שאין לנו עניין עם פדופילים מעשיים אלא עם השתעשעות אינטלקטואלית בפדופיליה לצורכי פרובוקציה או אידיאולוגיה. תמו ימי ההשתעשעות והפרובוקציה, העולם כפי שהוא נראה כיום איבד את חוש ההומור".

"יש דברים בטבע שצריך לרסן ולכלוא"

עו"ד רוני סדובניק מפרויקט מג"ע, המייצגת נפגעות תקיפה מינית, טוענת כי במאמרו גונן ציפר על דניאל עוז ובכך חצה קו אדום. "אותו לו-ציפר ידוע ומוכר כאביר זכויות סוטי המין המצליח לחמוק כנחש פתן חלקלק מכל ביקורת ציבורית בעניין זה, כבר שנים. אלא שהפעם אין להרשות ל'לוציפר' הזה להמשיך לפגוע ברגשות קבוצת נפגעי ונפגעות תקיפה מינית", כתבה במכתבה.

"לו-ציפר, מגן על חופש הביטוי של אותו אוהב ילדים רב עוז, יוצא נגד הצדקנים, שרומסים את התרבות, את היצירתיות, את האומנות שמסתתרת מאחורי המשיכה המינית לילדים. הוא מגן בשם חופש הביטוי והאומנות על ציבור שלם של אוהבי ילדים העומדים על כך שמשיכה מינית לזאטוטים היא דבר טבעי, והרי לא יתכן דבר טיבעי שיהווה עבירה פלילית נכון? אז, זהו, שיש דברים בטבע שצריך לרסן ולכלוא", כך לדברי עו"ד סדובניק, שצירפה למכתבה נתונים לפיהם מרבית מהנשים בכלא "נווה תרצה", מרבית המכורים לסמים קשים, מרבית העוסקים בזנות ומרבית המאושפזים במחלקות פסיכיאטריות - הם נפגעי פדופיליה וגילויי עריות.

"מר שוקן, וגב' דורנר, אתם מתבקשים להראות את הקו האדום, קו מפתן הדלת לאותו שטן שמעודד בפרהסיה ניצול מיני של ילדים בני 7", חתמו בפרויקט מג"ע את מכתבם.

תגובת "הארץ" ותגובתו של בני ציפר לדברים טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully