וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש פה סיכול ממוקד. מי שמנהל את המסע הזה נגדי נחוש לחסל אותי בתעשייה"

29.5.2013 / 15:25

שרון גל מגיב למחול השדים סביבו ומאשים את ערוץ 10 במסע הכפשות ארסי ומכוון. בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גל ישבור בסופ"ש שתיקה טלוויזיונית בת שבועיים - אצל המתחרה

"הציטוטים שתקראו בידיעות אחרונות ביום שישי הקרוב, אותם ציטוטים אנונימיים, מצוצים מן האצבע - הזהרתי את הכתב וגם את עורך העיתון. רוב מה שנטען כלפיי, גיליתי בפעם הראשונה שנשלחה אליי בקשת התגובה", כך לדברי שרון גל לקראת כתבה על אודותיו שצפויה להתפרסם במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות" בסוף השבוע הקרוב. בכתבה, מאת רז שכניק, מובאות עדויות על כך ששרון גל חשף בפני עובדי ערוץ 10 שיחות אינטימיות שניהל בזהות בדויה עם עיתונאי אחר בערוץ ובכך הביא להשפלתו. היום התברר כי המשטרה בודקת חשד בסחיטה באיומים.

בסטטוס ארוך ומפורט שהעלה לעמוד חדש שפתח בפייסבוק, טוען גל כי שכניק ועורכיו "לא טרחו לדבר עם האנשים שעבדו איתי הכי קרוב. תיקון: הם דיברו עם אחד שאמר להם שהכול עלילה, אבל זה לא תאם לתזה שלהם, אז ניתקו איתו את השיחה בתוך דקה או משהו כזה". עוד כתב גל: "הייתה לי בחילה כשקראתי את מה שמייחסים לי כמה גורמים עלומי שם. אבל הנה אני כותב לכם כאן אחרי כמה שעות, אחרי שהבנתי שאין לי שליטה על התוצאה ושמי שמנהל את המסע הזה נגדי נחוש לחסל אותי בתעשייה הזאת. סיכול ממוקד [...] אתם שואלים אותי אם נתראה בקרוב בפלטפורמה אחרת? האמת, בנסיבות האלה אני לא בטוח. כי מי שחיבל הצליח להדביק כתם".

"מסע ארסי שכל כולו נועד להשמיץ אותי, ולהכפיש את שמי"

גל מספר כי מאז שהודיע לערוץ 10 על החלטתו לסיים את עבודתו במסגרת "לילה כלכלי" והתוכנית "שישי", מתנהל נגדו "מסע ארסי שכל כולו נועד להשמיץ אותי, ולהכפיש את שמי". על ערוץ 10 כתב כי "המקום לא אותו מקום, ההנהלה הבכירה כבר לא אותה הנהלה, וכנראה שגם ערכי המוסר של אלה המרעילים נגדי במכוון – ורק בגלל שהחלטתי לצאת לדרך חדשה, אחרי חופשה קצרה לניקוי ראש". הוא הוסיף: "לא רק שהצד השני לא מרפה, הוא אפילו מסלים את המצב, באותן שיטות נלוזות, שאתם, הציבור הרחב, לא ממש חשוף אליהן. תאמינו לי, הנחשים של הקריה, אם יש כאלה כפי שאמר רמטכ"ל פורש בזמנו, הם חתולים חביבים לעומת מה שנתקלתי בו בימים האחרונים".

בשבועות האחרונות נפוצו שמועות רבות ומגוונות על חייו הפרטיים של שרון גל ועל יחסיו האינטימיים בעבר ובהווה. גם לכך התייחס. "חיי הפרטיים הם ענייני – ורק ענייני. להגיד לכם שמדי פעם לא השתובבתי? זה לא יהיה נכון", כתב. "אבל מעולם לא פגעתי באישה או איש, מעולם לא הטרדתי חלילה. והנה, יום אחד, אחרי 17 שנות קריירה, בלי ששמעתם עליי שום דבר מסעיר בתחום המשמעתי, אתם נחשפים למסכת שמועות, הכפשות וציטוטים שקריים, שנאמרו השד יודע על ידי מי". על התנהלותו במקום העבודה כתב "אני לא טלית שכולה תכלת. כמו כל אדם, יש לי שיגעונות לא תמיד אני מתנהג בנימוס אירופאי, והרמתי את הקול מדי פעם. אבל האנשים שעבדו איתי ידעו שאין לי שום כוונה לפגוע, זו עבודה תובענית, בסביבה לחוצה. והיחסים בינינו היו מעולים. כל אחד מוזמן לשאול אותם. אבל מכאן ועד הטרדות וכל שאר הרפש – המרחק עצום. זה לא עשיתי מעולם. נקודה".

"הרווחתי מצוין כמגיש לילה כלכלי – אני לא מתבייש בזה"

גל התייחס גם לפרסומים על נסיבות עזיבתו ולביקורת על השכר הגבוה שקיבל בחדשות 10. "הניסיונות להגיע להבנות מסחריות עם מנהלי הערוץ הנוכחיים לא צלחו. הרווחתי מצוין כמגיש לילה כלכלי – אני לא מתבייש בזה. אני מזכיר - זה כסף של משקיע פרטי - לא כספי ציבור. אני מניח שהפורמט הזה גם ייצר לא מעט כסף לערוץ - כך שהיה כנראה משתלם לתגמל אותי כראוי. דווקא מבין כל ההדלפות המכוונות נגדי - בכל מה שקשור לכמה הרווחתי זה קרוב לאמת. אבל הכול הושג בעבודה קשה מאוד, אז אני מתקשה להבין למה מי שהדליף חשב שגם זה יפגע בי".

"כתבתי למנכ"ל הערוץ מכתב, שמסביר שבגלל שאין לנו הסכם חדש, והאחרון פג לפני חצי שנה, אני מבקש לסיים את עבודתי בחברה, אבל מוכן להמשיך לעבוד עד שיימצא מחליף. הוא ענה כעבור כשעתיים, שהוא מקבל את בקשתי. ואחרי זה היו בקשות ממני לא לפרסם את זה, כדי שנשב וננסה לבדוק מה אפשר לעשות. ואולי הרדימו אותי והכינו לי את הפיגוע שלא ציפיתי לו. והפיגוע הגיע, בתדרוך כתבים על 'בדיקה' שנעשתה בענייני. בלי פרטים. עם פתח ענק לשמועות, מחול שדים, השמצות ומה לא".

גל התייחס גם לבדיקות שנעשות בימים אלה בערוץ 10 באשר להתנהגות לא אתית שלו במונחים עיתונאיים. "השמועות הזדוניות שמפזרים סביבי, כאילו חלילה נהגתי באופן לא ישר – אם יימצא אחד שיגיד דבר כזה, אני מבטיח שלא תשמעו ממני לעולם, פשוט לא היה ולא נברא", כתב. "נהפוך הוא - מערכת "לילה כלכלי" היתה ואני מאמין עודנה, אחת ההוגנות, הנקיות בתקשורת הישראלית. כל אחד מוזמן לשאול את האנשים שעבדו שם – היום ובעבר. אפילו מתנות שיח"צנים שולחים מדי פעם למערכות טלוויזיה ועיתון, דרשתי מיד להחזיר לשולחים".

"בחרתי לא להתראיין לידיעות אחרונות, על אף פניות חוזרות ונישנות מצידם. אתם יודעים למה? כי מי שרץ לטהר את שמו בעיתון, כנראה אשם במשהו. קיוויתי שהשכל הישר ינצח והערוץ יפרסם הבהרה, שאם נעשתה בדיקה, אין בה מימצאים שקושרים אותי לדברי הבלע שהופצו. אבל אנשים מאוד מסוימים שם בחרו שלא לעשות כן, ובמקום להנמיך את גובה הלהבות - בחרו להדליף מידע מגמתי נגדי, באופן הכי בוטה שאפשר להעלות על הדעת. אין תרופה לרוע. צריך להתמודד".

גורם ב"ידיעות אחרונות" מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אנו ממליצים לכל הקוראים, ובכללם לשרון גל, לקרוא את הכתבה שתתפרסם ביום שישי ב'7 - לילות'. הכתבה מאוזנת ומשקפת את הטענות שעלו נגדו אבל גם את עמדתו בהרחבה".

לגבי טענותיו של גל כי ציטוטים שתמכו בו הושמטו, אמר הגורם: "האיש אכן אמר דברים חיוביים על גל - והדברים מופיעים כלשונם בכתבה". רז שכניק סרב להגיב, ותגובת ערוץ 10 לדברים טרם התקבלה.

גל שובר שתיקה - ב"אולפן שישי"

בתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גל צפוי לשבור שתיקה טלוויזיונית ולהתארח ב"אולפן שישי" של ערוץ 2 ביום שישי הקרוב, שם יגיב בשידור חי לכתבה אודותיו ב'ידיעות'. כזכור, לפני שבועיים הודיעו במפתיע שרון גל וערוץ 10 כי יפסיקו את התקשרות ביניהם ועוד באותו ערב פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה על הבדיקה להתנהגות בלתי הולמת שנפתחה נגדו בערוץ לפני כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully