וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרינט ממשיך לדמם: קבוצת "מוטו" תסגור מגזין ותפטר עשרות עובדים

2.6.2013 / 11:03

"מוטו תקשורת" תפטר מיידית 20 עובדים ותסגור את מגזין האופנה "בל מוד" היוצא לאור בשיתוף ג'קי בן-זקן - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גם "גלילאו" על סף סגירה

קבוצת המגזינים "מוטו תקשורת" תפטר 20 עובדים באופן מיידי ותסגור מגזינים בהם מגזין האופנה "בל מוד" היוצא לאור בשיתוף ג'קי בן-זקן - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר במהלך צמצום נרחב של קבוצת המגזינים הגדולה בישראל ובמסגרתו נסגר בחודש שעבר מגזין הרכב "הגה". גורם בקבוצה אומר כי בימים אלה נשקלת גם סגירתם של המגזין"גלילאו", והמגזין בשפה הרוסית הנחשבים ללא-רווחיים. בקבוצה מכחישים כי בשלב זה התקבלה החלטה כזו לגביהם.

בשנה האחרונה השיקה קבוצת מוטו תקשורת אתר אינטרנט ופלטפורמות סלולר והחלה במעבר התכנים האינטרנטיים אליהם תוך שיתופי פעולה מסחריים עם מגזינים אחרים - ובמקביל נאלצה לצמצם את כח האדם ולסגור ארבעה מגזינים: מגזין הניהול "סטטוס", מגזין הרכב "'הגה" ומגזין בעלי החיים "עיתון חי" ולאחרונה כאמור גם את "הגה" - לאחר 25 שנים של פעילות.

הקבוצה מוציאה לאור ומפיצה בין היתר את המגזינים "נישה", "דרך האוכל", "בית ונוי", "מדע פופולארי", "הורים וילדים", ו"טבע הדברים". בשנה האחרונה צמצמה קבוצת המגזינים ביותר מעשרה אחוזים מכח האדם שלה והתתקשרות עם פרילאנסרים רבים הופסקה.

בראיון שהעניק בתחילת השנה העורך הראשי של מוטו תקשורת, אמיר שוורץ, הוא אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מוכנים ליום שאחרי ולכן יש לנו מהדורת טאבלט, אבל כרגע יש מספיק אנשים בישראל שמוכנים לשלם כסף על נייר והם פחות מוכנים לשלם על תוכן באינטרנט. הדור המבוגר עדיין רוצה את הנייר וגם טיפוסים רומנטיים וצעירים. מוכרים פה המון טאבלטים, וזה יחיה תקופה מסוימת אחד ליד השני. כמה זמן? אנחנו לא יודעים להגיד".

מקבוצת מוטו נמסר בתגובה: "אכן בוצעו קיצוצים והנהלת הקבוצה החליטה על סגירת מגזין 'מוטו' ומגזין 'בל מוד'. לאחר המהלך תעבור הקבוצה לרווחיות, וחשוב להדגיש כי הקבוצה תמשיך להפעיל את אתר האופנה בפורטל allmag. במקביל, ממשיכיה מוטו תקשורת בפיתוחים עסקיים ושיתופי פעולה עם מגזינים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully