וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בגל"צ - מחלקות התוכן יאוחדו

3.6.2013 / 16:13

מפקד התחנה, ירון דקל, הורה על איחוד מחלקות התוכן של התחנה למחלקה אחת, שבראשה תעמוד מאיה להט-קרמן. אהוד גרף יפרוש מתפקידו

גלי צה"ל עומדת בפני שינוי ארגוני משמעותי שייצא לפועל כבר בחודש הבא: מפקד התחנה, ירון דקל, הורה על איחוד של שמונה מחלקות התוכן של התחנה לכדי מחלקה אחת, כך שבתחנה יפעלו שלוש מחלקות עיקריות בלבד: מחלקת התכניות, מחלקת החדשות וגלגלצ.

את השינוי הארגוני שיכלול גם קיצוץ בכמה תקנים ליוותה יועצת ארגונית מטעם צה"ל, והוא נעשה בתכנון ושיתוף ראשי המחלקות של התחנה. המטרה של המהלך, כך לפי גורם בתחנה, היא לצד חסכון תקציבי גם שיפור הסינכרוניזציה בין בכירי התחנה ושיפור שיתוף הפעולה בין המחלקות. בשלב זה לא מתוכננים פיטורים. ראש מחלקת התעודה, אהוד גרף, יפרוש מתפקידו לאחר 45 שנה בתחנה. השינוי הארגוני הינו רק שלב אחד מתוך כמה שינויים אותם מתכנן מפקד התחנה, כאשר בשלב השני ייערך שינוי בלוח השידורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, בראש מחלקת התכניות של התחנה תעמוד מאיה להט-קרמן, לשעבר מנהלת פיתוח התוכן בזכייניות קשת, רשת וערוץ 8 ששימשה בעבר גם כעיתונאית ועורכת בידיעות אחרונות. להט-קרמן היא יוצאת גלי צה"ל, וכעת כאמור תשוב אליה כאזרחית. בראש מחלקת החדשות תמשיך לעמוד גלית אלטשטיין, וברש גלגלצ דלית עופר. גורם בתחנה הצביע על כך שבניגוד לגופי תקשורת ישראליים אחרים - שלושה מהתפקידים הבכירים התחנה יאויישו על ידי נשות תקשורת.

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים. מפקד התחנה ירון דקל מסר: "אני מאמין כי המבנה הארגוני החדש ישרת את התחנה ובכך כמובן את ציבור המאזינים שלנו. השקענו שנה של עבודת צוות ומחשבה כדי לשמור על מקומה של גלי צה"ל כתחנה מובילה במפת התקשורת הישראלית המשתנה, ומתוך כוונה ליצור רדיו טוב, רלוונטי ומשמעותי עבור מאזינינו. זהו מרכיב אחד מתוך שורה של שינויים אסטרטגיים שעוברת גל?צ באחרונה, שחלקם מורגש כבר בלוח השידורים ובמהדורות החדשות שלנו. אני רוצה כמובן גם לברך את מאיה להט-קרמן שחוזרת לתחנה, ומאמין שבתבונתה ובניסיונה תסייע להביא את גלי צה"ל למחוזות חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • ירון דקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully